Gå til innhold

Adventskalender til foreldre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente på 17 år som veldig gjerne har lyst til å lage en adventskalender til foreldrene mine. Blir veldig glad om noen vil legge igjen tips til ting jeg kan kjøpe, helst noe som ikke er så dyrt da jeg ikke har så mye penger og bor hjemme. Det kan være hva som helst. Takk på forhånd!

Anonymkode: 25cae...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var på din alder lagde jeg lapper med små værs, dikt og hva jeg likte med mamma. Nye ord hver dag. Hun ble så glad for den kalenderen. Mye mer en en kjøpt, det er jeg sikker på nå som jeg har barn selv 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade er alltid en hit! 😊 Hva med lakriskuler og Ferrero Rocher (eller hva det nå heter😂) og en lapp med fine minner du har fra barndommen ❤️

Anonymkode: 32fe2...529

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge i små pene lapper med håndskrevet fint sitat, ord for dagen. Lage gavekort der du tilbyr å lage middag  osv., 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville laget 24 lapper (eller færre). Fikset/hengt opp (her må noen gjerne hjelpe meg med det kreative) slik at de kan lese alt på en gang. 

På lappene står det "gå en tur sammen", "jeg lager middag", "se en julefilm sammen", "jeg støvsuger", "se på bilder fra xxx ferietur sammen", "pakke inn julegaver", og så videre. 

Lover det betyr mye mer for foreldre enn fysiske gaver eller snop :)

Anonymkode: bc6ac...f67

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle innspill! 😊 Jeg har faktisk ikke tenkt på denne ideen om å lage lapper med tjenester/ting man kan gjøre sammen. Men det høres ut som en veldig bra ting å gjøre, og noe som vil gjøre dem glade.

Anonymkode: 25cae...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre søsken lagde en gang en kalender med små kort med gode minner/"takk for..."

Vet det er fort gjort å love bort tjenester som ikke gjennomføres.  Hva med en mix?

Anonymkode: e332e...be3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...