Gjest sendeulf Skrevet 26. mai 2005 #1 Skrevet 26. mai 2005 Jeg bare lurer på, får man pakke inn pakker gratis på postkontoret? da mener jeg med sånn gråpapir? Eller må man betale for det man pakker det inn i?
Malama Skrevet 26. mai 2005 #2 Skrevet 26. mai 2005 Jeg har pakket inn gratis i gråpapir på posten, før jul i alle fall. Men mulig det varierer fra postkontor til postkontor (de har ikke noe slik på min lokale "postplass" som er en kiwi-butikk da...) eller at e har det ør jul fordi så mange mennesker skal sende pakker, og de får ekstraarbeide om vi ikke pakker godt nok? Men, du er nok på litt feil forum med dette spørsmålet...
finnslarken Skrevet 26. mai 2005 #3 Skrevet 26. mai 2005 Noe fra Posten, gratis?? Nesten like sannsynlig som at Telenor skal gi oss noe gratis... Men jeg tror kanskje denne linken kan gi et bedre svar.
Malama Skrevet 26. mai 2005 #4 Skrevet 26. mai 2005 Vet ikke om det står noe om det der inne, men ejg vET at da jeg sendte julegaver for et halvt år stid siden, så var det en gave jeg var veldig sent ute med, kjøpte i lunsjpausen, løp på postkontoret, pakket i gråpapir, betalte PORTO, men ikke papiret, der var pakkedisk med masse gråpapir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå