Gjest Saraem Skrevet 26. mai 2005 #1 Skrevet 26. mai 2005 Har en nettopp vært hos frisøren og farget håret rødt. Eller det er vel heller mer rødorange. Litt sånn som Benedicte i hotel cæsar, bare at mitt er litt mer farge i mitt. Synes jeg kler det godt, men fargen kræsjer vel med en del farger på klær? Hva er kult og hva er ikke fint? Trenger litt hjelp her.. Har hatt brunt håt i alle år før dette.
Gjest Sukkerert Skrevet 26. mai 2005 #2 Skrevet 26. mai 2005 Du kan kanskje være litt forsiktig med rosa topper. Det er noen rødtoner på klær som kan få rødt hår til å se blast ut. Grønt er fint til rødt hår.
Gjest Hvorfor ikke en annen Skrevet 26. mai 2005 #3 Skrevet 26. mai 2005 Er få som kler rødt hår. Hvorfor valgte du den fargen?
Gjest bilde av Skrevet 26. mai 2005 #4 Skrevet 26. mai 2005 Har du linke til en farge som ligner din hårfarge? da blir det litt lettere å svare. Rødt hår er det mange som kler/ser bra ut med så ikke bry deg om "hvorfor ikke en annen" sitt svar til deg.
Gjest Saraem Skrevet 26. mai 2005 #5 Skrevet 26. mai 2005 http://www.redheadfanclub.biz/albums/georg.../redhead_32.jpg Ligner litt på denne hårfargen, men jeg ligner ikke dama på bildet...
Milly:) Skrevet 26. mai 2005 #6 Skrevet 26. mai 2005 Er få som kler rødt hår. Hvorfor valgte du den fargen? Hvis du leser inn legget sier hun jo selv at hun kler det.. Jeg er enig i at du bør unngå rosa, spesielt lyserosa, samt noen lillanyanser.. Og veldig enig i at grønt (mørkegrønt) er nydelig til rødt hår (spesielt hvis man har grønne øyne).
Gjest Tristessa Skrevet 26. mai 2005 #7 Skrevet 26. mai 2005 Mørkeblått er dessuten nydelig til rødt hår. Hadde rødt hår i mange år, merker at jeg savner det litt... Nydelig farge, men mye vedlikehold.
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #8 Skrevet 26. mai 2005 Enig med dem som sier hold deg unna rosa. Ellers er jeg skeptisk til gult og for klare oransjetoner. Men farger som sjøgrønt kan være nydelige til et hår i varm rødfarge. Rouge osv bør vel også helst holdes i varme toner, mot aprikos, og ikke mot rosa.
Kristin S Skrevet 26. mai 2005 #10 Skrevet 26. mai 2005 Hvilke farger en kler kommer jo også an på hva slags hud en har. Lys/mørk. Så kommer det også an på øynene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå