Pimbila Skrevet 26. mai 2005 #1 Skrevet 26. mai 2005 Jeg kan bare bruke vannfast for øynene renner så mye. Har god erfaring med Lancome sin nå, men kanskje det finnes en som er enda bedre Bruker du en god vannfast mascara?
Tusseline Skrevet 26. mai 2005 #2 Skrevet 26. mai 2005 Jepp, har prøvd det aller meste (dyre og billige) og har til slutt endt opp med Rimmel Exaggerate mascara (blå utenpå og vannfast).
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #3 Skrevet 26. mai 2005 Hvilken mascara fra Lancome tenker du på? Jeg liker Flex WP og Amplicils i vannfast, men førstnevnte er favoritten. Ellers synes jeg Distinguish fra Shiseido er helt knall.
Pimbila Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2005 Hvilken mascara fra Lancome tenker du på? Jeg liker Flex WP og Amplicils i vannfast' date=' men førstnevnte er favoritten.[/quote'] Jeg har bare prøvd Amplicils. Må vel prøve Flex neste gang.
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #5 Skrevet 26. mai 2005 Hvis du har prøvd Flextencils (ikke vannfast), er Flex veldig lik denne. Ellers tror jeg at Hypnose også finnes i vannfast.
Pimbila Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2005 Hvis du har prøvd Flextencils (ikke vannfast)' date=' er Flex veldig lik denne. Ellers tror jeg at Hypnose også finnes i vannfast.[/quote'] I min lange mascarakarriere har jeg kun brukt vannfast
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #7 Skrevet 26. mai 2005 Da er jeg nybegynner; har kun brukt vannfaste mascaraer i ett år, men nå har jeg nesten sluttet å bruke ikke-vannfaste.
Pimbila Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #8 Skrevet 26. mai 2005 Da er jeg nybegynner; har kun brukt vannfaste mascaraer i ett år' date=' men nå har jeg nesten sluttet å bruke ikke-vannfaste. [/quote'] Jeg kan nesten ikke gå ut uten at tårene begynner å renne, så jeg har veldig følsomme øyne
Catzy Skrevet 27. mai 2005 #9 Skrevet 27. mai 2005 Kanebo 38C for vannfast mascara som skal være lett å få av. Kanskje ikke like synlig som andre vannfaste mascaraer, men til gjengeld lettere å få av når man faktisk vil det også. Hørte av damen på Kaneboavdelingen på Glasmagasinet i Oslo at de skulle komme med en 38C som skulle være tykkere enn den originale. Har dessverre ikke sett den enda. Det hadde blitt genialt. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå