Princess Peach Skrevet 26. mai 2005 #1 Skrevet 26. mai 2005 Jeg har lyst til å ha gjestebok i bryllupet mitt. Noen som vet hvor man kan finne en fin slik?
Gjest bms Skrevet 26. mai 2005 #2 Skrevet 26. mai 2005 Har kjøpt ein svart album ("gull"-kant rundt) med svarte kartong-ark på Nille til kr 98,- som vi har tenkt å bruke som gjestebok. Tenkte å begynne "boka" med bilder av oss då me var små og framover til i dag, og så ha ei side (eller to) som bryllupsgjestene skriv navnet sitt på eller ei lita helsing til oss. (Brukar då sølv- / gulltusj). Når vi så har fått framkalt bildene frå bryllupet, så limer vi dei også inn her. Har sett i nettbutikk (husker ikkje namnet) at dei har kvite (?) bøker/albumer; riktignok til ein heilt anna pris; trur det var frå 300,- og oppover.
smilepia Skrevet 26. mai 2005 #3 Skrevet 26. mai 2005 Bøker til det formålet kan du nok få kjøpt over alt. Kommer litt ann på hvilken løsning du vil ha. Vi har kjøpt inn en sort ringperm, (som bms beskriver, bare med hjerter på fronten) på Notabene. Kostet 129,-kr eller.no slikt mener jeg å huske. I tillegg har vi kjøpt inn ark i forskjellige farger, som vi har kuttet i 4. Disse arkene legger vi frem sammen med penner i forskjellige metallic farger samt sølv, gull og hvitt, slik at gjestene kan skrive hilsenen sin på dem. Så har vi tenkt etterpå å klippe arkene litt rundt teksten (så ikke alle er firkantede) og lime inn i albummet sammen med f.eks bilder eller andre minner fra dagen, og gjerne litt fra tiden rundt dagen også.
Tinema Skrevet 26. mai 2005 #4 Skrevet 26. mai 2005 Vi har kjøpt en utrolig flott skinninnbundet bok uten linjer som vi har tenkt å bruke som gjestebok. Den er helt make til albummet vi har kjøpt til bilder fra bryllupet bare mye mindre. Vi har tenkt at det hadde vært hyggelig om gjestene skrev en liten hilsen til oss på høyre side (når boken er åpen), og så vil vi ha bilde av gjestene, på venstre side. Ble plutselig vanskelig å forklare, men det skal være bilde av den/de gjestene som skriver hilsen på motsatt side. Vi har fått en av gjestene til å sørge for at alle gjestene blir tatt bilde av i løpet av kvelden, som de er invitert. Dvs at de som blir invitert som par blir tatt bilde av sammen, og de som blir invitert alene, blir tatt bilde av alene. Gjestebøker tror jeg du kan få kjøpt i de fleste store bokhandlere, men man kan også bare bruke en annen bok, eller et album, som kan gjøre samme nytten...
Sweetpea Skrevet 26. mai 2005 #5 Skrevet 26. mai 2005 Hei!! Du finner noen på denne siden her, http://www.bridalpeople.com/wedding-guestbooks/ men det er fra utlandet som du ser... tror lisenett.no har noen også. Har i alle fall hatt det tidligere!
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2005 #6 Skrevet 26. mai 2005 Vi skal rett og slett berre kjøpe ein fin ringperm og binde den inn med reste-stoffet frå dukane eg skal sy. Eg skal brodere framsida med monogramet vårt og dato og slikt. Inni permen skal vi rett og slett ha svarte ringperm-ark (slike syrefrie ein kan kjøpe på Clas Ohlson), og på desse kan gjestene skrive så mykje dei vil. Etter bryllupet kjem vi til å sette inn bilder av gjestene og slikt innimellom helsingane. Trur det blir bra!
nurseBetty Skrevet 27. mai 2005 #7 Skrevet 27. mai 2005 Vi skal rett og slett berre kjøpe ein fin ringperm og binde den inn med reste-stoffet frå dukane eg skal sy. Eg skal brodere framsida med monogramet vårt og dato og slikt. Inni permen skal vi rett og slett ha svarte ringperm-ark (slike syrefrie ein kan kjøpe på Clas Ohlson), og på desse kan gjestene skrive så mykje dei vil. Etter bryllupet kjem vi til å sette inn bilder av gjestene og slikt innimellom helsingane. Trur det blir bra! hei veslo! alltid kjekt å sjå da du har skrevet gjer meg glae du får nok eit fantastisk bryllup,du e jo full i himla goe idea jippi;veslo e her
Trampe Skrevet 27. mai 2005 #8 Skrevet 27. mai 2005 Veslo, du har visst fått en groupie Vi skal også ha gjestebok. Har ikke helt tenkt over hvordan vi skal gjøre det, men jeg syntes ideen til smilepia var genial! Slik vil jeg også ha det :-)
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2005 #9 Skrevet 27. mai 2005 Veslo, du har visst fått en groupie Så GØY!!!! Takk for fine ord nurseBetty! Så snill du er! Skulle likt å møte deg ein gong...
Princess Peach Skrevet 28. mai 2005 Forfatter #10 Skrevet 28. mai 2005 Tusen takk for mange gode og kreative svar. Har plukket opp noen tips, og skal nok få til noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå