Gå til innhold

I går gjorde jeg noe ulovlig - blir vel satt inn

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går så gjorde jeg noe som ikke var politisk korrekt, eller ikke i tråd med samfunnets etiske og moralsk skikk, i alle fall ikke klimamessig riktig og totalt uakseptert....

Jeg spiste til middag ribbe.

Det skulle jeg ikke ha gjort for nå i disse vegan- og vegetar- tider så er det totalt uakseptert. Så nå blir jeg vel anmeldt til politiet, og havner i fengsel siden jeg gjorde det jeg gjorde.....

Ja, det er slikt samfunn vi er ferd med å få når en ser på det som dukker opp i media og sosiale medier... Er det ikke på tide å bruke tankene på noe helt annet. Det begynner å bli hysteriske tilstander sånn som denne debatten har blitt. Folk må få lov til å spise hva de vil uten at en haug med yngre folk og spesielt unge damer går helt av skaftet bare en tenke på kjøtt. Hvorfor er det bare de som er så opptatt av miljø og klima og hva vi skal spise? 

Nå må vi snart ta fokuset vekk på dette og bruke hodet...

Ha en fin dag!

PS! Jeg skal ha ribbe i dag også jeg. Og den spiser jeg med god samvittighet uten at noen skal blande seg bort om det er miljøvennlig eller ikke, eller om det er vegetarer eller veganere som mener jeg er et dårlig menneske eller ikke.

Ribbe-dama, 33år

Anonymkode: 151fd...356

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle vet at folk spiser kjøtt. Det er ikke noe spesielt med det.

• Liker 4
Skrevet

Det er ingenting i veien for å spise kjøtt nå og da. Men det er heller ikke noe i veien for å tenke på miljøet og ihvertfall moderere seg. Syns det er så barnslig med slike innlegg jeg. Spis nå kjøttet ditt og blås i og lag et innlegg om det for å være "opposjonell". Du er en voksen dame, så om du vil diskutere klima, så gjør det på en mer voksen måte. 

• Liker 4
Skrevet

God middag! Du kommer til å få i deg en rekke næringsstoffer på naturlig vis som veganere må ta som tilskudd. Og til tilsyvende og sist vet jo alle at veganere kommer til å droppe å være veganer ca ett halvt sekund etter at helsa deres er blitt komprimert: noe som vil skje mange av dem som kaster seg på vegan-trenden. Veganer-samfunnene er spekket av hyklere som bare er veganer fordi de tror det er sunt å unngå all animalsk mat, men som regelrett driter i dyr og lirer av seg piss som at det er ok å slippe fri alle beitedyr så de blir revet i stykker av ulv og bjørn fordi det er "naturens gang"..grrrr!!!

Anonymkode: 308a8...43e

• Liker 1
Skrevet

Gleder meg til å "bryte loven" selv, tviler på at jeg kommer til å klare å vente til julaften, blir nok en liten tjuvstart her også om ikke så altfor lenge. ;)

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for avsporinger og svar til dette. 

_popcorn_, mod

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...