AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #1 Skrevet 13. november 2019 Foretrekker BBWere veldig store peniser eller? Nyfiken. Anonymkode: 582a8...09b
FluffyJuggernaut Skrevet 13. november 2019 #2 Skrevet 13. november 2019 Selv om kroppen er større, så er vagina like kort og trang som hos slanke kvinner. Så tipper preferansene er like variert som hos sine slanke medsøstre. 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #3 Skrevet 13. november 2019 13 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev: Selv om kroppen er større, så er vagina like kort og trang som hos slanke kvinner. Så tipper preferansene er like variert som hos sine slanke medsøstre. Tenkte det var vanskelig å nå fram dit. Anonymkode: 582a8...09b
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #4 Skrevet 13. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tenkte det var vanskelig å nå fram dit. Anonymkode: 582a8...09b Du må tulle nå Har du kun en stilling i repertoaret ditt? Anonymkode: 4ab00...df7 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #5 Skrevet 13. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du må tulle nå Har du kun en stilling i repertoaret ditt? Anonymkode: 4ab00...df7 Nei. Noen du kan anbefale med en fyldig dame? Anonymkode: 582a8...09b
Trøndermann Skrevet 13. november 2019 #6 Skrevet 13. november 2019 3 timer siden, FluffyJuggernaut skrev: Selv om kroppen er større, så er vagina like kort og trang som hos slanke kvinner. Så tipper preferansene er like variert som hos sine slanke medsøstre. Eneste forskjellen er vel at den er mykere og bedre utenpå😉😊 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #7 Skrevet 13. november 2019 Så lenge den er lang nok og tykk nok til å merkes, så trenger i hvertfall ikke jeg noen "gigant". En kjempekort en KAN bli litt utfordring pga bollemusa, av erfaring. Anonymkode: 2d4a9...bd1
Trøndermann Skrevet 13. november 2019 #8 Skrevet 13. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge den er lang nok og tykk nok til å merkes, så trenger i hvertfall ikke jeg noen "gigant". En kjempekort en KAN bli litt utfordring pga bollemusa, av erfaring. Anonymkode: 2d4a9...bd1 Litt mer utfordrende å finne ei bra stilling hvis den er veldig liten altså? 😅
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #9 Skrevet 13. november 2019 3 minutter siden, Trøndermann skrev: Litt mer utfordrende å finne ei bra stilling hvis den er veldig liten altså? 😅 Eh, ja. Når leppene også blir litt bollete, så krever det litt lengde for å komme innenfor der 😛 Anonymkode: 2d4a9...bd1 1
Trøndermann Skrevet 13. november 2019 #10 Skrevet 13. november 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh, ja. Når leppene også blir litt bollete, så krever det litt lengde for å komme innenfor der 😛 Anonymkode: 2d4a9...bd1 Mulig det 😛 Men stor bollemus og store lepper gjør jo hele opplevelsen mye bedre da😉 Du får bare unngå de aller minste 😅
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #11 Skrevet 13. november 2019 24 minutter siden, Trøndermann skrev: Mulig det 😛 Men stor bollemus og store lepper gjør jo hele opplevelsen mye bedre da😉 Du får bare unngå de aller minste 😅 Forsøker Har vært borti et par, og selv om de kanskje er gode med fingre og tunge ER det liksom noe med penetreringen også. Og når den såvidt kommer innenfor, så blir det litt kjipt for min del i hvertfall 🙈 Anonymkode: 2d4a9...bd1 1
liten og god Skrevet 13. november 2019 #12 Skrevet 13. november 2019 Har hatt et lengre forhold til ei skikkelig BBW er. Mitt utstyr ikke all verden, kun ca. 13 cm. Hun skrøt av den før den traff "de rette stedene", som hun uttrykte det. 😆
Trøndermann Skrevet 13. november 2019 #13 Skrevet 13. november 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forsøker Har vært borti et par, og selv om de kanskje er gode med fingre og tunge ER det liksom noe med penetreringen også. Og når den såvidt kommer innenfor, så blir det litt kjipt for min del i hvertfall 🙈 Anonymkode: 2d4a9...bd1 Det kan jeg jo skjønne da😅 Du bør jo kjenne det ordentlig for å få noe særlig glede ut av det vil jeg tro 😜 Men nå er det vel ikke så lett å vite på forhånd akkurat, vanskelig å se på folk hvor stor eller liten den er 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå