Gå til innhold

Savner å ha en venn som er genuint interessert i vennskapet. Noen som føler det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som savner en skikkelig god bestevenninne? En som er genuint interessert i deg? En som sender deg meldinger og spør hvordan det går, en du kan ringe med og prate med lenge i kø på vei hjem fra jobb. En du alltid gleder deg til å dele nyheter med. Og som du kan snakke om vanskelige ting. Som du kan stole på og som du digger å være sammen med. 

Jeg har venninner. Men føler de er mye mer opptatt av andre felles venner vi har. Jeg er aldri førsteprioritert. Jeg har aldri vært det heller. Jeg tar kontakt, de også. Men ikke så ofte. Jeg føler heller ikke helt den kjemien og tryggheten til å dele absolutt alt. Og det faller seg ikke naturlig å bare ringe. 

Andre som har det slik? Hvordan få seg en skikkelig god venninne i voksen alder? Er 26 år og føler alle andre har et perfekt venne-liv. 

Anonymkode: e462a...192

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat slik som deg. Har mange gode venner, men ikke ei skikkelig bestevenninne jeg bare kan ringe når som helst for å fortelle en nyhet. Savner at jeg er førsteprioritet, slik som du sier. Mine venner har andre de prioriterer i første rekke. Skulle gjerne blitt bedt som forlover eller fadder til et barn, at man er så close. Jeg derimot føler jeg jobber hardt for å opprettholde vennskap og aldri få noe igjen. 27 år her, og har dessverre ingen gode råd 😩

Anonymkode: c94b3...a5c

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere enn meg som savner en skikkelig god bestevenninne? En som er genuint interessert i deg? En som sender deg meldinger og spør hvordan det går, en du kan ringe med og prate med lenge i kø på vei hjem fra jobb. En du alltid gleder deg til å dele nyheter med. Og som du kan snakke om vanskelige ting. Som du kan stole på og som du digger å være sammen med. 

Har det slik med moren min 😂😅 Men joa, hadde jo vært fint å ha en slik venn også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...