AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #1 Skrevet 13. november 2019 Har litt lyst til å prøve det med en jeg ligger med. Tenker at de sikkert skvetter litt og eventuelt blir sure om de våkner med penisen i munnen til noen? Anonymkode: c7b76...4be
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #3 Skrevet 13. november 2019 1 minutt siden, Timian Soot skrev: Er ikke det voldtekt Det er naturligvis med en mann jeg vet er villig til å ha sex med meg Anonymkode: c7b76...4be 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #4 Skrevet 13. november 2019 Snakk om det først. Avtal at det er en ok ting å gjøre. Anonymkode: 61999...1fa 26
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #5 Skrevet 13. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Snakk om det først. Avtal at det er en ok ting å gjøre. Anonymkode: 61999...1fa Ødelegger ikke det litt av den hyggelige overraskelsen? Anonymkode: c7b76...4be 6
temolitus Skrevet 13. november 2019 #6 Skrevet 13. november 2019 Det må helt klart avtales først og så får heller overraskelsen være når, ellers er det faktisk et overgrep 25
FluffyJuggernaut Skrevet 13. november 2019 #7 Skrevet 13. november 2019 Slik må snakkes om før du vekker han på den måten, ellers vet du ikke hvordan han vil reagere. I følge loven er det ett seksuelt overgrep om du utfører en sekuell handling mens den andre personen sover. Og samtykke er aldri ødeleggende, at dere avklarer grenser på forhånd gjør at dere begge er trygge på hverandre. Og om han syns det er greit, så blir han jo ikke vite hvilken natt eller morgen du vil vekke han slik, og ventingen vil mulig gjøre situasjonen mer sexy når du endelig overrasker han. 13
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #8 Skrevet 13. november 2019 Jeg og kona vekker hverandre med all mulig sex. Men vi har faktisk en skriftlig avtale på at det er greit. Anonymkode: d36d4...11a 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #9 Skrevet 13. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ødelegger ikke det litt av den hyggelige overraskelsen? Anonymkode: c7b76...4be Nei, ikke i tilfelle det blir en uhyggelig overraskelse. Du kan jo selvsagt vekke han med å stryke han på magen, kysse han på halsen osv, men suging eller runking kan selvsagt være et overgrep. Anonymkode: 776d6...81f 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #10 Skrevet 13. november 2019 herregud....overgrep?? Enhver mann blir såklart happy over å bli vekt på denne måten,så lenge dere er et par som er i et forhold. Nå er det jo snart ikke lov å overraske gubben/kona lenger, i fare for at krenkekoret setter igang. Håper krenkekoret er evig single. Ha en fin,krenkelsesfri dag.....heldigere er de som starter dagen med en overraskende avsugning:-) Anonymkode: 3caf2...42a 21
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #11 Skrevet 13. november 2019 Det må vel være en fin måte å våkne på 🙂 Bedre enn piping fra vekkerklokka ja. Drit i de som gnåler om overgrep, det er ingen som egentlig mener dette er et overgrep. Anonymkode: 51dd4...1b6 8
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #12 Skrevet 13. november 2019 Dere som kaller det et overgrep, ærlig talt, i et godt og trygt forhold så vet man at partneren ikke vil gjøre en noe vondt. Anonymkode: 4b1c5...3c1 13
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #13 Skrevet 13. november 2019 Min mann elsker det , men noen ser på det som overgrep. Du burde høre med ham først hva han syns om å bli vekket på den måten. Anonymkode: ec0bf...8e7 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #14 Skrevet 13. november 2019 Du trenger ikke avsløre overraskelsen fordi om dere snakker om det en gang. Er jo ikke sånn at man avtaler er tidspunkt. Spør om det på generell basis er greit å vekke hverandre på den måten, mot at man selvfølgelig tar hintet om responsen ikke er positiv der og da. Så vet du om det er bare å kjøre på på et overraskende tidspunkt. Jeg har hatt den avtalen i tidligere forhold. Elsker selv at det skjer. Men mannen jeg har endt opp med er faktisk ikke typen som hadde likt det, og dessverre ikke typen som finner på å vekke meg sånn heller. Nå har vi små barn og den søvnen vi får er litt hellig da, så for øyeblikket plager det meg ikke. Men kommuniser! KG kan ikke svare på hva individet du ligger med er komfortabel med og ikke. Anonymkode: e95e0...bf9 6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #15 Skrevet 13. november 2019 Og dere som mener dette ikke kan være et overgrep mener det samme hvis en mann penetrerer "en han ligger med" mens hun sover? Hvorfor er det forskjell på det og å motta oralsex når du ikke kan si nei? Anonymkode: 776d6...81f 11
Medullaoblongata Skrevet 13. november 2019 #16 Skrevet 13. november 2019 Overgrep ass 😂😂😂😂 Nå får dere ta dere en bolle. DERE er et overgrep. Et overgrep på den deilige seksuelle lekenheten og nysgjerrighet. "Sett dere ned å prat om det først" 😂 "Kjell-Simen, eg vil gjerna sutta litt på tissn din når du ligge å søve, e da greit?" "Ja, Britt-Inger, det synes eg du ska gjera, så kan eg kosa litt på håndo di samtidig" 10
Gjest Paramount Skrevet 13. november 2019 #17 Skrevet 13. november 2019 Strafferammen for denne typen overgrep, utført mot en kjent seksualpartner, er gjengjeldelse innen senest 24 timer. Den beste måten å starte en ny dag på, spør du meg.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #18 Skrevet 13. november 2019 Mmmm... Digg... 🤤 Anonymkode: 5d283...627 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #19 Skrevet 13. november 2019 59 minutter siden, AnonymBruker said: Og dere som mener dette ikke kan være et overgrep mener det samme hvis en mann penetrerer "en han ligger med" mens hun sover? Hvorfor er det forskjell på det og å motta oralsex når du ikke kan si nei? Anonymkode: 776d6...81f Her var det jo ikke snakk om at en mann penetrerer en dame, men at en dame suger en mann. Mulig det er urettferdig, men det er altså ikke det samme Anonymkode: 51dd4...1b6 1
Gjest Chroma Skrevet 13. november 2019 #20 Skrevet 13. november 2019 Det er ikke verre enn å spørre hva han synes om å bli vekket av at du suger han. Det ødelegger ingenting, men da vet du om det er noe han synes er spennende eller ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå