Gjest Formosiss Skrevet 26. mai 2005 #1 Skrevet 26. mai 2005 Min kjære lille iPod Shuffle har begynt å oppføre seg så.. selektivt. For å forklare tar jeg et eksempel; Jeg har en spilleliste på 30 sanger jeg vil ha inn på den, blant disse finnes en rekke sanger jeg har hatt på den før, som jeg vet at funker. Den er også nyformatert, dvs. tom. Det ser ut som alt går bra, og jeg venter til alt er klar med å ta den ut, slik at ingenting går galt der. Når jeg så labber ut og setter proppene i øret, så er bare 11 sanger inne på den, og mange av de som mangler er sanger jeg har hatt inne før. Hvorfor skjer dette? Jeg får jo aldri alle sangene inn på den lenger, og det er helt tilfeldig fra gang til gang om hva som legges inn og ikke (med noen unntak). Et helt konkret eksempel er den nyeste R.E.M CD-en. Jeg har fått inn 4 sanger fra den -en- gang. Noe mer går ikke. Jeg er veldig nøye på alt av filtyper, hvor ting ligger, og at det ikke skal være noe ID3-tagger på de, så alle mine mp3-er er mp3-er uten ID3-tagger, og ligger fint sortert. Har aldri vært slik før, så hva har skjedd? :-s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå