AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #1 Skrevet 12. november 2019 Jeg har hatt 2 forhold, er nå 24 år gammel og har en flott og pen kjæreste på 21 år. Vi har vært sammen i snart et halvt år og hu elsker å ta på min penis under alle mulige omgivelse. Ikke alltid på selve penisen men utenfor buksa, bokseren men ofte stikker hånden inn under klærne og tar og knar/masserer penis. Jeg synes dette som oftest er hyggelig og tenker at ho er fornøyd med det jeg har men noen ganger blir det for mye for meg, er også mange ganger ho gjør det i sammenhenger hvor jeg føler dette ganske ukomfortabel. Det kan være under familiebesøk hos meg eller ho, på kafe, i butikken, på bussen, ja, over alt. Dette gir meg ofte blue balls da jeg såklart ofte blir kåt av dette, og ikke minst så er det ikke moro å stå i butikken med ståkuk i joggebukse, er utrolig flaut! Jeg kunne aldri i livet funnet på å ta og stryke hånden utenpå buksen hennes i skrittet eller stukket hånden under klærne hennes å fingret og klådd med hu. Dette har vært noe jeg har trodd ho kun ville gjøre i begynnelsen da slikt er litt spennende med ny partner, men etter så lang tid som et halvt år begynner jeg å tro at dette bare vil fortsette år etter år? Jeg har sakt ifra "ikke nå" et par ganger når ho har prøvd, men tror nesten jeg må ta en ordentlig prat om dette ellers så tror jeg bare jeg må forlate forholdet som ellers er utrolig bra. Hvordan skal jeg si ifra på en ordentlig måte uten at det skal bli bråk eller unødvendig drama rundt dette? Jeg setter jo pris på at ho er glad i meg, men ho kan heller vise det på en annen måte enn å hele tiden må ta meg i skrittet. Anonymkode: 8ca3c...b0d
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #3 Skrevet 12. november 2019 Si den siste setningen. Det er ikke OK å holde på sånn. I tillegg til å gå over dine grenser så sjenerer det de rundt dere. Anonymkode: c0c70...bb5 8
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #4 Skrevet 12. november 2019 18 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Drømmedame med andre ord. For noen er det muligens det, selv om jeg tviler sterkt på det. Det kan sikkert høres fint ut men det er det på ingen måte. 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si den siste setningen. Det er ikke OK å holde på sånn. I tillegg til å gå over dine grenser så sjenerer det de rundt dere. Anonymkode: c0c70...bb5 Takk for svar. Det var et klokt dumt tips. Hvordan skal jeg si det på best måte så ho ikke tror jeg er direkte sur ligsom? Anonymkode: 8ca3c...b0d 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #5 Skrevet 12. november 2019 Høres ut som om at hun ikke har sperrer på de stedene man normalt skal ha det. Bare si rett ut at du ikke synes det er greit. Om hun blir sur er det hennes problem. Anonymkode: 29f7d...498 6
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #6 Skrevet 12. november 2019 Mangler hun sosiale antenner ellers!? Hvis ikke burde hun jo skjønne selv at dette ikke er greit. Anonymkode: 45b0c...5ad 6
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #7 Skrevet 12. november 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som om at hun ikke har sperrer på de stedene man normalt skal ha det. Bare si rett ut at du ikke synes det er greit. Om hun blir sur er det hennes problem. Anonymkode: 29f7d...498 Tror ikke ho har slike sperrer, tror ikke ho klarer å se for seg hvordan det er for meg når ho gjør det, om det hadde vært motsatt vei så hadde nok ikke ho heller likt det. Spesielt i familiesammentreff og i offentligheten synes jeg rett og slett ikke noe om dette, hjemme hos oss selv passer det bedre men blir litt mye også der. Må ta en prat om dette så får det bare gå som det går, blir ho sur og ikke vil forstå så får ho bare gå videre. 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mangler hun sosiale antenner ellers!? Hvis ikke burde hun jo skjønne selv at dette ikke er greit. Anonymkode: 45b0c...5ad Ho bør skjønne det ja, mulig ho har hatt kjærester tidligere som har likt dette og at ho da har fått det som vane, men uansett er ikke dette ok å gjøre. Anonymkode: 8ca3c...b0d
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #8 Skrevet 12. november 2019 Ta en ordentlig prat med henne. Et forhold skal tåle at man tar opp alt. Anonymkode: 8db3d...3ea
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #9 Skrevet 12. november 2019 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Drømmedame med andre ord. Drømmedama di knar kuken din med mora di I samme rom? Uff da... Anonymkode: 8db3d...3ea 4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #10 Skrevet 12. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Må ta en prat om dette så får det bare gå som det går, blir ho sur og ikke vil forstå så får ho bare gå videre. Anonymkode: 76b46...689 1
Hr. Aktiv Skrevet 12. november 2019 #11 Skrevet 12. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Drømmedama di knar kuken din med mora di I samme rom? Uff da... Anonymkode: 8db3d...3ea Ja endelig ei dame som vil ta på meg.
jabx Skrevet 12. november 2019 #12 Skrevet 12. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt 2 forhold, er nå 24 år gammel og har en flott og pen kjæreste på 21 år. Vi har vært sammen i snart et halvt år og hu elsker å ta på min penis under alle mulige omgivelse. Ikke alltid på selve penisen men utenfor buksa, bokseren men ofte stikker hånden inn under klærne og tar og knar/masserer penis. Jeg synes dette som oftest er hyggelig og tenker at ho er fornøyd med det jeg har men noen ganger blir det for mye for meg, er også mange ganger ho gjør det i sammenhenger hvor jeg føler dette ganske ukomfortabel. Det kan være under familiebesøk hos meg eller ho, på kafe, i butikken, på bussen, ja, over alt. Dette gir meg ofte blue balls da jeg såklart ofte blir kåt av dette, og ikke minst så er det ikke moro å stå i butikken med ståkuk i joggebukse, er utrolig flaut! Jeg kunne aldri i livet funnet på å ta og stryke hånden utenpå buksen hennes i skrittet eller stukket hånden under klærne hennes å fingret og klådd med hu. Dette har vært noe jeg har trodd ho kun ville gjøre i begynnelsen da slikt er litt spennende med ny partner, men etter så lang tid som et halvt år begynner jeg å tro at dette bare vil fortsette år etter år? Jeg har sakt ifra "ikke nå" et par ganger når ho har prøvd, men tror nesten jeg må ta en ordentlig prat om dette ellers så tror jeg bare jeg må forlate forholdet som ellers er utrolig bra. Hvordan skal jeg si ifra på en ordentlig måte uten at det skal bli bråk eller unødvendig drama rundt dette? Jeg setter jo pris på at ho er glad i meg, men ho kan heller vise det på en annen måte enn å hele tiden må ta meg i skrittet. Anonymkode: 8ca3c...b0d Jada, sikkert.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #13 Skrevet 12. november 2019 Du får prøve å ta en skikkelig prat med henne om dette som du selv sier, for skjønner det blir ubehagelig for deg i enkelte situasjoner. Du kan vel nevne i hvilke settinger det ikke er greit at hun gjør det og hvorfor du ikke syntes det er greit (hvis hun har vanskeligheter med å forstå hvorfor) , og også i hvilke settinger det passer bedre at hun gjør det 😉 Anonymkode: ff20a...a2f
Gjest Paramount Skrevet 12. november 2019 #14 Skrevet 12. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kunne aldri i livet funnet på å ta og stryke hånden utenpå buksen hennes i skrittet eller stukket hånden under klærne hennes å fingret og klådd med hu. Tror nok du er i sterkt mindretall når det gjelder akkurat dette, men det må respekteres. Du får bare si det du mener, så bør hun innrette seg. Selv er jeg nok i kategori med @Hr. Aktiv, heller for mye enn for lite av dette, og gjerne med oppfølgende adferd. Spennende og ufarlig. Av og til kan det bli flaut, men det oppveies av alt det andre. Det er lett å være raus i forhold til slikt .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå