Gjest Gjest - treningsmusikk Skrevet 26. mai 2005 #1 Skrevet 26. mai 2005 Heisann! Nååå har jeg kjøpt meg MP3-spiller som jeg tenkte å bruke når jeg går/jogger meg turer. Men da trenger jeg jo å laste inn litt musikk med fart i. Har dere tips om hva som er god treningsmusikk? Slik at man får lyst til å "gi" litt ekstra? :-)
Gjest the imp Skrevet 26. mai 2005 #2 Skrevet 26. mai 2005 Det kommer jo litt an på hva slags musikk du liker også. Jeg pleier å høre på mye punk og rock mens jeg trener, og det får meg til å gi litt ekstra.
Gjest Gjest - treningsmusikk Skrevet 26. mai 2005 #3 Skrevet 26. mai 2005 Heisann! Punk er vel ikke helt min stil. Jeg har da lasta over Eye of the Tiger, Survivor, Nirvana, Billi Idol.. men jeg savner faktisk litt mer "disco" fart musikk (slik som den sangen til han Erik Faber, Call on me..eller hva den heter)
Gjest Amber ikke logget på Skrevet 26. mai 2005 #4 Skrevet 26. mai 2005 Han heter Eric Prytz,..... Prøv Gigi Dagostino - mye bra synes jeg. Ellers synes jeg det er kult med remixer av gamle låter, fks Think we're alone now ( org. med Tiffany) I promise myself (org. med Eric Kamen) osv. Remixen av Infernal sin " from Paris to Berlin" En låt som heter "Drifting Sideways" (husker ikke hvem som har den) og "Conquering America" (husker ikke artist her heller) Har en stooor database med slik musikk men husker sjelden navn uten å sjekke det (har det hjemme)... Amber ikke logget på
Gjest Mill21 Skrevet 26. mai 2005 #5 Skrevet 26. mai 2005 ja kommer jo ann på hva du liker, men typisk litt gammel dance,fitness å aerobic musikk er d jo mye fart i og vanlig og trene etter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå