AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #1 Skrevet 12. november 2019 Temmelig mye av denne handlingen foregår jo rundt at gjengen er en haug sutrekopper, som stort sett bare bitcher om at "Sheldon" var en tvers gjennom råtten og ufyselig karakter gjennom hele TV-serien. Hvis det virkelig var Så forbanna ille, så kunne vel alle de andre karakterene funnet seg helt andre steder å bo, og så bare hengt sammen med hverandre - isteden for å tilbringe noe som helst tid sammen med Sheldon. Greit nok at det sikkert er temmelig dyrt å skaffe seg boplass der, Men hun dama klarte jo tydeligvis å skaffe seg en stor og flott leilighet helt på egen hånd. Selv om hun bare var servitør med minimalt betaling, så alle de andre karakteren burde vel klare dette de også... Anonymkode: 7dec4...723 1
Million Skrevet 12. november 2019 #2 Skrevet 12. november 2019 Jeg elsker den serien, og har sett den sikkert 4 ganger. Kan episodene (de fleste) nesten utenat, og sier replikkene deres noen ganger før de selv rekker å si det 😛 Det er vel mere godlynt sutring og klaging over Sheldons "querkiness" og hans særheter. De er jo glade i han og innrømmer å savne han når han ikke er tilstede, som f.eks. den kvelden de spiste Priya sin Texas chili con carne hos Raj. Jeg har i hvert fall aldri sett noe hatefullt ved det. Serien er en av mine all-time-favorites, og kommer til å forbli det. 12
Husholdning1 Skrevet 12. november 2019 #3 Skrevet 12. november 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Temmelig mye av denne handlingen foregår jo rundt at gjengen er en haug sutrekopper, som stort sett bare bitcher om at "Sheldon" var en tvers gjennom råtten og ufyselig karakter gjennom hele TV-serien. Hvis det virkelig var Så forbanna ille, så kunne vel alle de andre karakterene funnet seg helt andre steder å bo, og så bare hengt sammen med hverandre - isteden for å tilbringe noe som helst tid sammen med Sheldon. Greit nok at det sikkert er temmelig dyrt å skaffe seg boplass der, Men hun dama klarte jo tydeligvis å skaffe seg en stor og flott leilighet helt på egen hånd. Selv om hun bare var servitør med minimalt betaling, så alle de andre karakteren burde vel klare dette de også... Anonymkode: 7dec4...723 Da hadde serien ikke vært den samme gode serien. De første sesongene var bra, men som vanlig går kvaliteten nedover i de siste sesongene. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #4 Skrevet 12. november 2019 Det er jo Sheldon som -er- serien! Anonymkode: 3b986...35e 8
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #6 Skrevet 12. november 2019 Elsker serien 😂😍 Anonymkode: 6e8da...7e0 4
MrBart Skrevet 20. november 2019 #7 Skrevet 20. november 2019 Den er ganske fæl og gir et dårlig inntrykk av hvordan intelligente mennesker egentlig er. Den er også ganske kvinnefiendtlig og rakker ned på menn som ikke er "mannemenn". Den er menneskefiendtlig, spør du meg 4
this_is_she Skrevet 20. november 2019 #8 Skrevet 20. november 2019 Jeg likte Big Bang Theory helt til Amy kom 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. november 2019 #9 Skrevet 20. november 2019 Bare sett noen klipp fra den serien, og det var mer enn nok.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #10 Skrevet 20. november 2019 Grusom, fordummende, anti-morsom, banal, forutsigbar, klisjéfylt serie. Noe av det verste i sin sjanger. Forstår virkelig ikke hvorfor denne serien tok sånn av. Sikkert fordi alle tror "alle andre" liker den, og det kvasi-intellektuelle "I fucking love science"-alibiet til serien. Smertefullt. Anonymkode: 11070...ff6 8
Husholdning1 Skrevet 20. november 2019 #11 Skrevet 20. november 2019 Som så ofte var de første sesongene meget bra, de siste mindra bra. Alt i alt en svært god serie. 3
Tortillas Skrevet 21. november 2019 #12 Skrevet 21. november 2019 8 timer siden, this_is_she skrev: Jeg likte Big Bang Theory helt til Amy kom What? Hun gjorde serien veldig mye bedre, er min favorittkarakter! Hadde ikke sett serien hadde det ikke vært for Sheldon og Amy. Værste karakteren er Penny, blir bare mer og mer sutrete for hver sesong etter min mening, og en skjønner ikke helt hva som er motivasjon for å være der.. virker ikke som hun har så veldig mye kjærlighet til Leonard. 1
Tears in heaven Skrevet 21. november 2019 #13 Skrevet 21. november 2019 De som ikke liker serien,eier ikke humor!den er genial 2
Fotballmamma Skrevet 21. november 2019 #14 Skrevet 21. november 2019 Noe av det morsomste jeg ser, helt min type humor. 😊 1
MrBart Skrevet 21. november 2019 #15 Skrevet 21. november 2019 13 minutter siden, Fotballmamma said: Noe av det morsomste jeg ser, helt min type humor. 😊 Din humor handler om at menn blir rakket ned på?
Fotballmamma Skrevet 21. november 2019 #16 Skrevet 21. november 2019 30 minutter siden, MrBart skrev: Din humor handler om at menn blir rakket ned på? Hvis alt du sitter igjen med etter en episode med BBT er at mannfolk blir rakket ned på, skjønner jeg at du ikke har sans for serien. (Du mener f.eks at Penny ikke blir rakket ned på?) Vi andre som liker serien og humoren den inneholder, ser intelligensen, humoren, sarkasmen, kjærligheten, vennskapene etc. 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #17 Skrevet 21. november 2019 1 time siden, Tears in heaven skrev: De som ikke liker serien,eier ikke humor!den er genial Tull og tøys. De har bare ikke samme type humor som deg, ikke noe galt i det. Anonymkode: 25da0...e03 1
s0la Skrevet 21. november 2019 #18 Skrevet 21. november 2019 Jeg bare synes den var kjedelig, så orka ikke se mer på det. Enkelt og greit
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #19 Skrevet 21. november 2019 On 11/12/2019 at 7:42 PM, Husholdning1 said: De første sesongene var bra, men som vanlig går kvaliteten nedover i de siste sesongene. Det er ikke kvaliteten som går ned, det er de som ser på som blir mettet på serien. Anonymkode: 37ca6...b91
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #20 Skrevet 21. november 2019 De første sesongene var virkelig bra. Likte veldig godt energien penny hadde med gutta, men da de fikk seg damer så gikk det nedover. De fleste serier faller i kvalitet. Elsker feks amerikanske "The Office", men selv den ble dårligere når selveste Steve Carell gikk ut av serien. (Selv om det fortsatt finnes gode episoder etter det). Eneste som jeg har sett som har holdt høy kvalitet hele veien er "Senfeld". Anonymkode: a321d...32a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå