Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å ikke avsløre noe i den andre tråden vi har gående her så åpner jeg denne ;)

Har ikke så mye annet enn å si at jeg hadde ikke engang tenkt tanken på at det var Walt de var ute etter!! Og at de har båt - de vil tydeligvis være på øya av en eller annen grunn. Hvorfor er jo en del av spenningen da, og vi må sikkert vente lenge på å få svaret ;)

Sambo trodde muligens at de tok Walt fordi de ikke fikk babyen, men jeg tror ikke noen verdens ting er tilfeldig på denne øya. Walt er jo også spesiell, selv om vi ikke helt vet hva det egentlig er med han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er Walt igjen?

Skrevet

Walt er sønnen til Michael. Eneste barnet (bortsett fra babyen) i serien ;)

Gjest Litt Lost
Skrevet

Hadde de villet ha babyen, hadde de fått tak i den. Danielle hørte stemmer som sa de skulle ta gutten - vel, Walt er en gutt han også ikke sant? Dermed var det ikke babygutten de var ute etter.

Ethan ville jo en gang ta babyen, ved å ta Claire. Ville han ta dem for å beskytte dem kanskje? Kanskje han visste at noen ville ta et barn og tenkte det var babyen?

Men hvorfor tok de ikke Walt tidligere?

Og hva er det som beskyttes på den øyen? Hvorfor er det et "alarmsystem"?

Så mange ubesvarte spm...

Gjest Amber ikke logget på
Skrevet

Den båten... hvordan vet vi for sikkert at disse mennene holdt til på øya egentlig?

Og finnes det noen "others.." Det lille bålet til Danielle kunne vel umulig ha laget all den sorte røyken? Eller?

Ja nå må vi sannelig vente lenge på fortsettelsen.

Men syntes ikke det var sånn "crap your pants" episode som noen skulle ha det til da...

Forressten, ble Sawyer skutt? Eller skøyt han en av de på båten? Og hva skjedde med Jin? Det var så mørkt jeg hadde problemer med å se...

Så ikke de mennene litt rare ut?

Skrevet

Det så ut som om Sawyer ble skutt, han datt i vannet og Jin hoppet etter..

Gjest skindeep
Skrevet

Jeg ble litt småirritert over den siste episoden.. Fikk jo ikke se hva som var i luken jo!!! bare en stige.. litt av den ihvertfall!

Nå må vi vente leeeenge før vi får se resten!

Jeg tilogmed drømt om Lost inatt... går å spekulerer på hva som er i luken, hvem var ombord i båten, hvor ble det av Jin, hvorfor skulle de ha walt?

åååååååååå..... VIL VITE!!!!

Gjest gjest1
Skrevet

En eller annen nisse sa alt på øya er naturlig, men det er vel ikke stigen? For noe nisseri!

Jaja lurer på hvem the others i båten er!

Men i dag skal det glos på sesongavslutning 24 og!! :D

Skrevet

Asj, nå har jeg også sett den ferdig. Vi har brukt en helg på å se alle 25 episoder. Grøss, den er spennende. Vi kommer til å laste ned med en gang de nye kommer. Minner litt om "Twin Peaks" - bare loose ends.

Hilsen Trille *gjesp*

Skrevet

Jeg og mannen ble så skuffet at vi fikk lyst til å boikotte neste sesong.

jeg mener: det ble ikke avslørt NOENTING!!!!!

nå må vi se en hel sesong til, med samme setting (samme folka, samme øya) i samme musetempo.

Jeg synes de kunne gitt oss NOE!

Grrrrumle!

Gjest skindeep ik. innl.
Skrevet

om to måneder tror jeg

Gjest skindeep
Skrevet

Såg akkurat en liten snurt av hva som skal skje i sesong to.

Det kommer til å bli rått!!

De sa til slutt at "de er ikke de overlevende de trodde de var"..

Hva menes med det?! *gruble, gruble* :klø:

Skrevet
23. september
I Norge eller USA?
Skrevet
I Norge eller USA?

Sannsynligvis i Usa? Her er vi jo ikke ferdig med sesong 1 enda.

Skrevet
Såg akkurat en liten snurt av hva som skal skje i sesong to.

Oooh, har du link?

Skrevet

Jeg tror ikke de er etter babyen, det var Walt hele tiden. Men jeg har lest teorier om at de på båten ikke er "the others", det kan være noen helt andre. Og hvor er den andre delen av flyet? Det kan hende de lever enda, vi så jo hvor diger den øya er.. Sawyer ble skutt, men jeg så ikke hvor (i skulderen kanskje?). Og hva med det faktum at Danielle var den som holdt Claire fanget? Samarbeidet hun med Ethan eller tok hun henne fra ham?

Alt for spennende dette her, klarer ikke vente i flere måneder! Såg akkurat en liten snurt av hva som skal skje i sesong to.

Skrevet

det er dobbelt episoder med LOST hele juni! :-) jippi!!!

Gjest gjest1
Skrevet

3 doble episoder blir det jo bare :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...