AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #21 Skrevet 12. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun trenger da ikke kontakt med den elskerinnen som har tatt over mannen hennes fordi hun har barn med fyren! De kan ha et noenlunde ryddig samvær uten at det mennesket skal blande seg inn. Og til dere som sier at TS skal ta seg sammen: Skjerp dere! Hun har gått gjennom et stort svik, og det er ikke enkelt å komme seg på bena igjen, det trenger hun tid til. Det er så lett å si til andre hva de skal gjøre. Hun må bruke den tiden hun trenger. Anonymkode: aafc4...e07 Det er flere av oss som har opplevd et stort svik. Man kan velge hvordan man vil leve livet sitt. Bitterhet ødelegger bare. Det er ikke til å unngå at man møter barnas stemor, tror du ikke barna merker stemningen da? Anonymkode: 83727...4ba 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #22 Skrevet 12. november 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er flere av oss som har opplevd et stort svik. Man kan velge hvordan man vil leve livet sitt. Bitterhet ødelegger bare. Det er ikke til å unngå at man møter barnas stemor, tror du ikke barna merker stemningen da? Anonymkode: 83727...4ba Hun kommer aldri til å få et godt forhold til barna, uansett. De hater den som har bidratt til å ødelegge familien. Anonymkode: aafc4...e07 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #23 Skrevet 13. november 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun tok typen din og han lot seg ta? Du takler det mye bedre enn det jeg hadde gjort. Anonymkode: 4a504...0e3 Hun tok ikke typen til TS. Han selv valgte det. Han var svak rett og slett. Anonymkode: 2bace...819 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #24 Skrevet 13. november 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun tok ikke typen til TS. Han selv valgte det. Han var svak rett og slett. Anonymkode: 2bace...819 Det hadde ikke blitt noe utroskap med henne om hun ikke var villig til det. Ergo er hun medskyldig. Anonymkode: aafc4...e07 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #25 Skrevet 13. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun trenger da ikke kontakt med den elskerinnen som har tatt over mannen hennes fordi hun har barn med fyren! De kan ha et noenlunde ryddig samvær uten at det mennesket skal blande seg inn. Og til dere som sier at TS skal ta seg sammen: Skjerp dere! Hun har gått gjennom et stort svik, og det er ikke enkelt å komme seg på bena igjen, det trenger hun tid til. Det er så lett å si til andre hva de skal gjøre. Hun må bruke den tiden hun trenger. Anonymkode: aafc4...e07 Jada, man trenger tid, men man kan ikke bare grave seg ned og gjøre ingen ting. Det kommer faktisk ikke til å "plutselig" komme en dag hvor alt er helt fantastisk og livet er herlig. Det er en sorgprosess og prosessen må gå videre, den kan ikke stoppe ved at man sitter alene hjemme og synes synd på seg selv. Anonymkode: 83ba4...29a 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #26 Skrevet 13. november 2019 Jeg skal gi deg et godt råd. Jeg var sammen med dama mi i 10 år og hun var utro mot meg. Brukte ca en mnd på å komme over henne. Jeg skulle faen ikke ha noe med ei dame å gjøre som kunne være utro mot meg. En mnd etter bruddet bestemte jeg meg for at dette faen ikke skulle ødelegge livet, så jeg begynte å LEVE! Jeg har det så jævla bra nå. Tenk hvis dette hadde skjedd etter 25-30 år. Bedre før enn senere tenkte jeg. LEV! Anonymkode: 193e3...7dd 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #27 Skrevet 13. november 2019 Ja, det må jeg prøve. Det er vanskelig når man har barn og må samarbeide. Og spesielt når han er sur og tverr mot meg. Det var ikke jeg som var utro og levde et dobbeltliv. Anonymkode: 213f8...4bc
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #28 Skrevet 13. november 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun tok typen din og han lot seg ta? Du takler det mye bedre enn det jeg hadde gjort. Anonymkode: 4a504...0e3 Hun tok ikke typen, HAN tok henne, hans valg! Anonymkode: ca9f4...b70
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #29 Skrevet 15. november 2019 Jeg har vært gift i 14 år og kona vil nå skilles. Det er ikke utroskap inni bildet, men hun er i en maktsituasjon over meg som hun misbruker. Så jeg føler meg også urettferdig behandlet, som TS (dog på en mildere måte siden det ikke er snakk om utroskap). Min løsning er rett og slett meditasjon. Det høres kanskje fremmed ut for mange, men det funker faktisk. Du får avbrutt den negative tankespiralen, og fylt hjernen med andre tanker. Som et minimum får du i hvert fall en pause fra de negative tankene akkurat mens du gjennomfører meditasjonsøvelsene. Kjøp deg en bok som inneholder (minst) følgende meditasjonsøvelser: - Aksept - Lidelse - Sinne - Frustrasjon - Tilgivelse - Medfølelse (Når det gjelder tilgivelse, ikke tenk at jeg nå presser deg til å tilgi. Tenk: Vil jeg gå og bære på dette, eller vil jeg legge det fra meg og bevege meg videre? Er det ham eller deg selv du skader ved å gå og være bitter?) Lykke til! Dette er en prosess, og sorg er en nødvendig, viktig og naturlig del av prosessen. Anonymkode: 0f6d8...87c 2
Pia Sofia Skrevet 15. november 2019 #30 Skrevet 15. november 2019 På 13.11.2019 den 0.56, AnonymBruker skrev: Hun kommer aldri til å få et godt forhold til barna, uansett. De hater den som har bidratt til å ødelegge familien. Anonymkode: aafc4...e07 Hva søren! Hvis det er NOE man setter før alt annet her i verden så er det at barna skal ha det bra, og de har det IKKE bra når de merker at mor hater stemor og at de føler at de må det samme! Da gir de henne ikke en sjanse og hvem går det mest utover? Barna! Jeg skjønner at det er tøft, ts, men husk at man er to som gjør at et ekteskap ikke funker. Ja, han var en idiot, men du har faktisk elsket han en gang i tiden, ikke glem det. Husk forresten også at den beste hevnen er at du har det bedre uten han! Hvorfor i alle dager tror du at du skal leve alene resten av livet fordi du er over 40? Du kan velge det, men du kan også velge å få en ny kjæreste og glede deg over det! En som setter sikkelig pris på deg, hvor deilig blir ikke det?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #31 Skrevet 15. november 2019 10 minutter siden, Pia Sofia skrev: Hva søren! Hvis det er NOE man setter før alt annet her i verden så er det at barna skal ha det bra, og de har det IKKE bra når de merker at mor hater stemor og at de føler at de må det samme! Da gir de henne ikke en sjanse og hvem går det mest utover? Barna! Jeg skjønner at det er tøft, ts, men husk at man er to som gjør at et ekteskap ikke funker. Ja, han var en idiot, men du har faktisk elsket han en gang i tiden, ikke glem det. Husk forresten også at den beste hevnen er at du har det bedre uten han! Hvorfor i alle dager tror du at du skal leve alene resten av livet fordi du er over 40? Du kan velge det, men du kan også velge å få en ny kjæreste og glede deg over det! En som setter sikkelig pris på deg, hvor deilig blir ikke det? Ts her. Jo, jeg tenker på at en gang i fremtiden hadde det vært fint å treffe en ny. Men verken barna eller meg er klar for det, nå. Jeg vet ikke heller hvor jeg skulle truffet noen. Går ikke på byen, ikke aktuelt med nettdating eller Turistforeningen. Anonymkode: 213f8...4bc
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #32 Skrevet 15. november 2019 Bruk tid. Få det godt alene med deg selv først. Før du ser etter en annen. Få ro i hodet. Anonymkode: 8c85d...f85 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå