Gå til innhold

Foodora levering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Bor i en blokkleilighet med heis. Noen ganger jeg er alene hjemme med babyen har jeg bestilt mat fra Foodora. Når maten har kommet så har de ringt og bedt meg komme ned å hente. Litt slitsomt når jeg må kle på ungen og ta henne med ned for å hente maten. Et I-landsproblem, men lurer bare på om det er vanlig at de ikke kan ta heisen opp og levere ved døren?

Anonymkode: 8153f...168

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det er vanlig at man kommer ned ute i døra

• Liker 5
Skrevet

Jeg bestiller ofte til hotellrom. Krever alltid at de kommer opp, også om resepsjonen må låse opp heisen. Hender de ringer og sutrer litt, men ber dem alltid komme opp. 

Er du konfliktsky er det en quick fix på dette. Husk at tid = penger for dem. 

"ja, jeg kommer ned, det tar 4-5 minutter for jeg må bare kle på baby og meg selv først, og oi, der var oppvaskmaskinen ferdig, jeg skal bare skru den av....."  Skal love deg at de kommer opp i full fart da. 

Anonymkode: 00690...7d2

• Liker 2
Skrevet

Djiiz, gå ned og hent pizzaen din.

Anonymkode: 06e2c...a2d

• Liker 4
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bestiller ofte til hotellrom. Krever alltid at de kommer opp, også om resepsjonen må låse opp heisen. Hender de ringer og sutrer litt, men ber dem alltid komme opp. 

Er du konfliktsky er det en quick fix på dette. Husk at tid = penger for dem. 

"ja, jeg kommer ned, det tar 4-5 minutter for jeg må bare kle på baby og meg selv først, og oi, der var oppvaskmaskinen ferdig, jeg skal bare skru den av....."  Skal love deg at de kommer opp i full fart da. 

Herregud så glad jeg er for at jeg, etter all sannsynlighet, ikke har deg i livet mitt.

Anonymkode: 056d0...d52

• Liker 5
Skrevet
9 timer siden, antiislamist skrev:

nei det er vanlig at man kommer ned ute i døra

Nei, vanlig tror jeg ikke det er. Her kommer de alltid opp med maten og vi bor i 3. etasje uten heis.

Anonymkode: 03384...503

• Liker 1
Skrevet

Hele poenget med å bestille hjemlevering er da at man kan ta i mot maten i morgenkåpa. Har aldri opplevd at de har forsøkt å foreslå noe annet, hverken foodora eller andre. Har selv jobbet som pizzabud i Oslo, og kan opplyse om at folk som bor i fjerde etasje uten heis er overrepresentert på pizzafronten. Og det er jo fordi de får mest igjen for pengene. (Bygårder bygd etter 19xx har krav om heis når de overstiger fire etasjer...) Litt irriterende når man jobber med det, men man får mye tips, god kondis og fin rumpe da. 😂

Anonymkode: bc30e...b04

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så glad jeg er for at jeg, etter all sannsynlighet, ikke har deg i livet mitt.

Anonymkode: 056d0...d52

Så TS, som har betalt for tjenesten levert til deg, skal kle på seg selv og baby og gå ut... 

Veit du hva, jeg gidder ikke være dørmatte for andre på den måten. 

• Liker 2
Skrevet

Skulle bare mangle at de kom opp med maten. Ønsker ikke budet å ta heis eller trapp kan de finne en annen jobb. 

• Liker 3
Skrevet

Kan man ikke gi en slik leveringsbeskrivelse når man bestiller? Skriv at du har baby og ønsker de skal komme helt opp.

Anonymkode: 195a3...c9b

Skrevet

I blokken min så kommer alle bud opp til leilighetene. Hadde det vært pes for meg å gå ned så hadde jeg bare sagt at de fikk dra igjen. Bor ikke så langt unna butikken så hadde jeg giddet å gå ned så hadde jeg jo gått de 3 minuttene til butikken. 

Anonymkode: 50822...a18

Skrevet

Bestiller ofte fra foodora etter barnet har lagt seg, og jeg bor også i blokk med heis. Ber de komme opp fordi jeg er alene med et sovende barn (dog er jeg sjeldent alene). Har sluttet å gi tips gjennom appen, så får de tipsen i cash når de kommer opp. Må vi ned og hente blir det selvsagt ikke noe tips. Betaler jeg for å få det levert hjem, så skal jeg ha det hjem! Hvis ikke faller hele poenget med hjemmelevering bort. Har opplevd det samme med pizzabakeren også, og der er leveringen svinedyr. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...