AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #1 Skrevet 12. november 2019 Skal jeg avvente: Jobbet i et solid selskap i 4 år. Jeg har en jobb som krever høyere utdannelse ( noe jeg har) , men krever ikke master som jeg har. Problemet er at lønnen har stagnert. Istedenfor opprykk, presses jeg til siden i denne store organisasjonen. Håpet er at jeg med nok tålmodighet skal få et opprykk, siden så mange er i 60-årene. Det er veldig byråkratisk og målene er diffuse. Oppgaveområdey blir noe snevert. Føler at kompetansen min ikke blir brukt, og at jeg ikke har noe mentor siden mijøet for det jeg holder på med er svært lite. Årene bare går, og ledere kommer og går. Burde jeg hoppe over til en annen virksomhet og få satt et bedre utgangspunkt for neste arbeidsforhold? Eller prøve å hente frem en motivasjon og bli? Stedet er et attraktivt sted, så noen vil garantert bli fornøyde i min stilling....så er det verdt å prøve noe nytt? Anonymkode: f4846...cdc
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #2 Skrevet 12. november 2019 Absolutt. Søk på jobber vedsiden av og vent til du får napp, så ber du om lønnsforhøyelse og mer annerkjennelse der du jobber, ellers sier du opp. Anonymkode: d7981...c7a 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #3 Skrevet 12. november 2019 Ville søkt litt på jobber på siden, og sett det an. Du har det vel ikke veldig trist heller slik du beskriver det, kan jo godt hende du får flere muligheter når de som er i 60-årene går av. Likevel, så kan det jo ta tid, og noen velger jo også å jobbe lenger enn til fylte 67 år, så avhengig av hvor i 60-årene de er, så kan det fort ta 5-10 år før mange av dem har gått av. Derfor kan det være kjekt med noen andre alternativer også. Anonymkode: 9b8f3...110
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #4 Skrevet 12. november 2019 Har du gitt beskjed til leder(ne) om at du ønsker opprykk og bedre lønn? Eller sitter du og venter på at de skal oppdage det? Anonymkode: daf3e...0de 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå