AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #1 Skrevet 12. november 2019 Er fadder til ei på snart 1 år, både jul og bursdag står for tur. Jeg syns det er skikkelig vanskelig å kjøpe gaver til barnet fordi jeg føler jeg må imponere mor med gavene, og ikke barnet som er den egentlige mottakeren... Barnet har et storesøsken så de har leker i bøtter og spann, og de skjemmes greit bort av besteforeldre, så de har jo det meste... Ikke strikker eller hekler jeg heller, så dårlig med personlige gaver fra denne fronten. Har noen gavetips til under 300kr?... Anonymkode: 5e0e4...db5
AwkwardAlice Skrevet 12. november 2019 #2 Skrevet 12. november 2019 En bok som du likte da du var liten, eller noe lignende? Barnet trenger ikke kun bruke gaven med en gang tenker jeg pga, alder og siden de allerede har mange leker. Du må ikke imponere mor, men forstår det er vanskelig å finne gave. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #3 Skrevet 12. november 2019 10 minutter siden, AwkwardAlice skrev: En bok som du likte da du var liten, eller noe lignende? Barnet trenger ikke kun bruke gaven med en gang tenker jeg pga, alder og siden de allerede har mange leker. Du må ikke imponere mor, men forstår det er vanskelig å finne gave. Kjempegodt tips! Jeg har låst meg så på hva mor ønsker til barnet, at jeg har ikke klart å tenke kreativt i det hele tatt. Bøker er jo gaver som gir og gir! Anonymkode: 5e0e4...db5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå