Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Våknet opp på et naichspiel for en tid tilbake av at en fyr drev å tafset. Problemet er at han på en måte hadde kommet så godt i gang at jeg nærmet meg O. Jeg har i ettertid fått skyldfølelse av at jeg ikke stoppet han. Jeg lot som om jeg sov og aner ikke hvem det var. Har snakket med noen venner og de har også opplevd det å bli tafset på. Det som er et problem er at jeg tenker på det når jeg fantaserer og får skyldfølelse etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o

vel, siden du våknet opp og syntes det var så deilig at du lot som du sov og nøt behandlingen, så forsvinner muligheten til å kalle det overgrep litt ihvertfall!!

hvorfor får du skyldfølelse? ovenfor hvem? ovenfor hva?

er du sammen med en annen?

jeg vil innrømme at jeg synes det høres litt snålt ut, tror på en måte ikke jeg klarer å sette meg inn i situasjonen på annen måte en å fly opp og være en blanding av forbanna og forskrekka om jeg våknet av at noen tafset på meg mens jeg sov..... :o

men so, hva andre mener er da uvesentlig?

regner med at du ville han skulle fortsette, så hvilken skade har skjedd? at du ikke tok skade av det og at du syntes følelsen av deilig var større en følsen av utrygghet eller overgrep.

Gjest spinnvil| i i
Skrevet

Det er IKKE ok å tafse på noen som sover, uansett.

Akkurat det med følelsen er jo noe mange som har vært utsatt for overgrep/incest har problemer med. For selv om de hatet og mislikte det som skjedde så hadde de også en "deilig" følelse da de ble tuklet med. Man kjenner en kribling der nede om man blir berørt selv om man ikke vil.

Det er jo de som sier at menn ikke kan voldtas, fordi de ikke får reisning om de ikke er tent. Menn får reisning om penis blir berørt på div måter, og det har ikke noe å gjøre med at de er tent.

I og med at du ikke vet hvem det var så får du ikke anmeldt den som tafset på deg. Jeg vet at i oslo har de sosial vakttjeneste på legevakten, hør med legevakten der du bor. Her har vi ihvertfall dyktige folk, og det er det sikkert der du bor også. Kanskje du får hjelp til å sette ord på følelsene/frustrasjonen din..

Skrevet
Det er IKKE ok å tafse på noen som sover, uansett.

Akkurat det med følelsen er jo noe mange som har vært utsatt for overgrep/incest har problemer med. For selv om de hatet og mislikte det som skjedde så hadde de også en "deilig" følelse da de ble tuklet med. Man kjenner en kribling der nede om man blir berørt selv om man ikke vil...

jeg er helt enig i at det ikke var ok av ham å tafse mens hun sov, det er ikke det!

men dersom man blir utsatt for overgrep/voldtekt (incest ser jeg på som litt annet, for der er det gjerne andre elementer med i bildet også) så blir det vel litt annerledes eller?

jeg mener, om man våkner og oppdager at man blir voldtatt eller overgrepet, gjør man da ikkenoe for å få det til å slutte fordi man synes det er godt?

ER det voldtekt så lenge den som blir "voldtatt" lar det fortsette rett og slett fordi h*n synes det er så deilig og er nær, så de later som de ikke er klar over hva som skjer?

og at man kan føle lyst ved å bli tatt på der nede uten å ville, aner jeg ikke noe om. jeg har heldigvis aldri opplevd det, men jeg vet om tilfeller hvor leger er der nede å putter fingre inn og gjør saker og ting uten at det er godt i det hele tatt. det finnes ikke lystfølelser da ihvertfall, hos meg.

det viktigste er jo hva trådstarter selv opplever det som.

føler hun at hun ble voldtatt?

er problemer at hun ble voldtatt eller at hun likte å bli fingret av en hun ikke så hvem var?

føler hun at hun BURDE ha følt seg voldtatt og dermed reagert annerledes?

er hun redd for at hun kanskje kan oppfattes negativt fordi hun lot det skje?

om hun ikke følte seg voldtatt, føler hun det er galt at hun ikke opplevde det som det?

eller er problemet noe helt annet?

det VAR ett overgrep så lenge hun sov, hva det var når hun stilltiende og uten trusler av noen som helst grad, lot det fortsette til hun var tilfredsstilt, det er det vel opp til henne å bestemme?

jeg ser heller ikke at det er galt om hun ikke oppfatter det som voldtekt, for å si det sånn.

det er hennes oppfattelse som er viktig, og riktig, for henne.

Gjest gjest0
Skrevet

Dessuten så vil nok denne mannen fortsette med dette, da han får lov til det.... og han må vel ha merket orgasmen, hvis den kom? Skjønner ikke hvordan du kunne akseptere dette.

Gjest sint!!
Skrevet

at det går an å ikke kalle det overgrep, selv om hun ikke sa fra....herregud. Det finnes mennesker som av forskjellige fysiske eller psykiske hemmelser ikke kan si fra om overgrep, eller stanse det selv, er det da ikke et overgrep. Skjerp deg! klart det var et overgrep, men i dette tilfellet var det kansje ikke så grovt. vi kjenner ikke situasjonen godt nok i denne saken, prøv å ta hensyn til det.. herregud..igjenn

Skrevet

Jeg overnattet hos en kompis en gang (lenge siden) -han var forholdsvis kåt på meg (forelsket også -han har sagt det i ettertid), og jeg våknet av at an kysset meg på lårene og begynte å slikke meg. Jeg prøvde (halvhjertet) å vri meg unna -men oppdaget til min forskrekkelse at jeg tente sinnsykt på situasjonen "bli holdt fast" -det var sånn på en måte at han holdt meg fast på en bestemt (men ikke skremmende) måte, og alle mine forsøk på å vri meg unna ble avvist og holdt tilbake. Jeg tente vanvittig på dette, og samtidig som jeg vrei meg unna kom jeg automatisk med bittesmå stønnelyder pga. jeg var så kåt! Rett før jeg kom bare ga jeg etter -og det er en av de deiligste orgasmene jeg har hatt noen gang.

Dette er ganske lenge siden. Og jeg sier IKKE med dette innlegget at det er ok å bli klådd på av fremmede menn mens man sover -for det er det IKKE. Dette var dessuten en jeg kjente, så situasjonen var annerledes.

Det jeg mener å si med dette innlegget er: Jeg har aldri hatt skyldfølelse for at jeg ga etter. Det var sinnsykt deilig -og ikke minst lærte episoden meg noe om hva jeg tenner på... Altså, en positiv opplevelse for meg.

Selvom jeg stakk tidlig morgenen etter mens han stod i dusjen -uten å si i fra, og uten å gi lyd fra meg etterpå... DET var dårlig gjort!

Nelle :wink:

Skrevet
at det går an å ikke kalle det overgrep' date=' selv om hun ikke sa fra....herregud. Det finnes mennesker som av forskjellige fysiske eller psykiske hemmelser ikke kan si fra om overgrep, eller stanse det selv, er det da ikke et overgrep. [/quote']

det er vel en aldri så liten forskjell på ett menneske som ikke KAN stoppe det som skjer, og ett menneske som pga at det er godt VELGER å ikke stoppe det, eller er det liksom helt likt?

Skrevet

må bare legge til, dersom man våkner og halvhjertet prøver å fjerne seg, så ville det likevel vært overgrep i mine øyne dersom han fortsatte og fullførte uten aksept fra den andre parten.

men gir man sin aksept, noe jeg mener man gjør når man er fullt ut i stand til å stoppe det som skjer og ikke engang prøver, så ser ikke jeg hvordan det kan kalles overgrep lenger.

kan man voldta ett menneske som samtykker til samleiet?

Gjest Sukkerert
Skrevet

Jeg har en liten følelse av at du er mann.

Skrevet

dessuten så er det to sider av denne saken i mine øyne.

HAN på sin side, fingret en sovende kvinne til orgasme! hun lot jo som hun sov videre, så HAN visste forsåvidt ikke at han fikk aksept!

så han overgrep seg, det er jeg enig i.

men på den annen siden så ser jeg ikke at hun fra hennes side har blitt voldtatt eller overgrepet lenger når hun våkner og velger å la det fullføres, når hun er fullt ut istand til å stoppe det og det ikke virker som om det ble fullført med makt av noen grad.

så, jeg står ved at jeg ikke synes hun er voldtatt, selv om han dersom han ikke fikk med seg at hun våknet og aksepterte, overgrep seg/voldtok henne.

synes det han gjorde er noe som aldri bør aksepteres, igjen, dersom han faktisk ikke fikk med seg at hun våknet og lot han fortsette.

synes ikke hun på sin side har grunn til å skamme seg over å ha nytt situasjonen, tente hun på den situasjonen, så er vel det greit, men om hun ønsker det gjentatt så bør det kanskje være med forståelse fra begge kanter om at dette er noe begge vet begge vil.

Skrevet
det er vel en aldri så liten forskjell på ett menneske som ikke KAN stoppe det som skjer, og ett menneske som pga at det er godt VELGER å ikke stoppe det, eller er det liksom helt likt?

I min verden er man ganske groggy om man våkner på et nachpiel. Hvorvidt man alltid er i stand til å ta klare bevisste valg stiller jeg meg tvilende til.

Dette er ikke ok oppførsel.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Å antaste en person som ikke er i stand til å motsette seg det, hvilket du var mens du sov, er overgrep.

Skrevet

vel, det virket ikke på meg som om trådstarter hadde problemer med å stoppe det som skjedde, jeg oppfatter første innlegg som om hun valgte å ikke stoppe det, dermed ser jeg som sagt ikke helt at hun må sitte igjen med følelsen av å ha blitt voldtatt.

men, som sagt, hans oppførsel er ikke ok, det sier jeg meg helt enig i.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Det er vel uansett ikke det som er prblemet, men at vedkommende fantaserer om å bli antastet i søvne og har skyldfølelse for å tenne på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...