AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #1 Skrevet 12. november 2019 Skadet høyre hofte skikkelig for 6 år siden (mistenkt brudd, men ble ikke tatt bilder) og den er fortsatt vond. Fikk akutte sterke smerter og dro til fastlegen dagen etterpå, fikk en resept på Voltaren (han tvilte på at det var en betennelse og at det ville ha noe for seg, men ville prøve for å se om det kunne hjelpe litt før vi fikk svar på bildene) og ble henvist til røntgen på Unilabs, og var der fredag forrige uke. Har ikke fått svar enda, skulle få det etter en ukes tid, men jeg bekymrer meg litt for om noe kan gjøres i det hele tatt. Han sa at jeg er ekstremt stiv i høyre hofte (kan ikke bøyes noe særlig utover, ikke helt innover eller oppover og kan heller ikke rette benet helt ut), kunne kjenne en liten hard klump. Alle sånne bevegelser gjør vondt. Det samme gjør press både på "innsiden" og på hoftekammen. Fastlegen kunne ikke gjøre opp noen mening om hva som kan gjøres før han har fått svar på bildene men var veldig tydelig på at noe må gjøres. Har noen her opplevd noe av det samme, og hva endte dere opp med som behandling? (Voltaren hadde for øvrig ingen virkning.) Anonymkode: 651b7...5d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå