AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #41 Skrevet 12. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Agurk er sundt, men hva med en tomat? Anonymkode: 1bb28...79e Legg en agurk i en kondom å mos den i musa, og så kan man servere gjestene "tomat smoothie"😂 Anonymkode: 5c913...2eb
isw Skrevet 12. november 2019 #42 Skrevet 12. november 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legg en agurk i en kondom å mos den i musa, og så kan man servere gjestene "tomat smoothie"😂 Anonymkode: 5c913...2eb Hmm. Var det sånn drinken Bloody Mary fikk navnet sitt? 😂
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #43 Skrevet 12. november 2019 2 minutter siden, isw skrev: Hmm. Var det sånn drinken Bloody Mary fikk navnet sitt? 😂 Hehe jo mener det.😂 Anonymkode: 5c913...2eb
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #44 Skrevet 12. november 2019 Jeg spiser alltid agurk uten kondom. Kjemikalier?!? Vasker agurken i vann slik man gjør med frukt og grønt før man putter de i munnen. Regelen jeg lærte var at det du ikke vil putte i munnen vil du heller ikke putte inn mellom beina. Er ikke sånn at man blir forgiftet i vagina av agurk-kjemikaler, mens halsen klarer seg fint 🤪 Anonymkode: cbd23...490
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #45 Skrevet 12. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg spiser alltid agurk uten kondom. Kjemikalier?!? Vasker agurken i vann slik man gjør med frukt og grønt før man putter de i munnen. Regelen jeg lærte var at det du ikke vil putte i munnen vil du heller ikke putte inn mellom beina. Er ikke sånn at man blir forgiftet i vagina av agurk-kjemikaler, mens halsen klarer seg fint 🤪 Anonymkode: cbd23...490 Det er litt annerledes "miljø" der nede i vaginaen enn i halsen da. Men klart får hun agurk uten kondom kan det hende hun sluker den agurken da. Agurk er jo godt.😂 Anonymkode: 5c913...2eb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå