Gå til innhold

Agurkfantasi

Fremhevede innlegg

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forsvinner ????? Dama er vel ikke bunnløs....haha

Anonymkode: b2be5...e44

Hahaha som sagt snakker av erfaring 🙈 Det er overraskende god plass til en medium agurk og med nok glidekrem og sug fra en kåt rumpe er det fort gjort å glippe taket. Slapp helt av, den var grei å få ut igjen, men skal innrømme at panikken tok meg og jeg så for meg den pinligste turen til legen. 

Anonymkode: 1d549...771

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forteller gjerne åpent om hva JEG og noen jeg kjenner har puttet inn der : agurk, gulrot, stearinlys,en tusj, håndtaket på kjevla,flere sorter pølse, rabarbra stilk,en pinne,håndtaket på hårbørsta,en deodorant,dusjslangen,dusjhodet,en kondom fylt med papir,en dukkearm,en gummi lekeslange,en baguett med kondom på,håndtaket på pappas skrutrekker og selvfølgelig dildo, alt dette fra ca 10 års alderen til i dag 19 år. Sikker mye annet som kan brukes også 🙂 

Som jeg skrev over: «Everything is a dildo if you’re brave enough.» 🤟

Skrevet
11 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jøss det må jeg si. Skikkelig erfaren med andre ord.

erfaren er vel ikke rette ordet, jeg var bare åpen om og  satte bare ord på , hva veldig mange jenter bruker til leketøy.

Skrevet

Mange ting som kan brukes som dildo. Squash, agurk, banan, maiskolbe, falukorv osv. Viktigste er at de er stor og modne, med kondom over.😁

Anonymkode: 5c913...2eb

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange ting som kan brukes som dildo. Squash, agurk, banan, maiskolbe, falukorv osv. Viktigste er at de er stor og modne, med kondom over.😁

Ja, hva skal man egentlig med en mannepikk?  😆

Anonymkode: 1bb28...79e

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er jo for små uansett. Aldri møtt en mann med stor nok penis.😅 Men svenske falukorver er store nok.😆

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den har perfekt temperatur og kommer alltid ut uten problemer?

Anonymkode: 53b4c...503

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i den nå som det nærmer seg jul, til sommeren er det grillpølse som gjelder 🙂 og kanskje en wiener til 17 mai.

Wiener? Bedre å bruke pekefingeren, da.  😆

Skrevet

Forteller gjerne åpent om hva JEG og noen jeg kjenner har puttet inn der : agurk, gulrot, stearinlys,en tusj, håndtaket på kjevla,flere sorter pølse, rabarbra stilk,en pinne,håndtaket på hårbørsta,en deodorant,dusjslangen,dusjhodet,en kondom fylt med papir,en dukkearm,en gummi lekeslange,en baguett med kondom på,håndtaket på pappas skrutrekker og selvfølgelig dildo, alt dette fra ca 10 års alderen til i dag 19 år. Sikker mye annet som kan brukes også 🙂 

man tager tydeligvis hva man haver.

Skrevet

Det finnes to hovedtyper damer, de som er opptatt av personlighet og kjemi, og de som drømmer om de største agurkene.

Anonymkode: 40281...772

Skrevet

Hvorfor denne kondomen? Du blir jo ikke gravid av en agurk og du skal jo ikke spise den etterpå? Holder vel å vaske den? 

Skrevet

TS her. Mange gode tips. Takker. Blir nok agurktid med annet snart.  😆

Skrevet
Akkurat nå, isw skrev:

Hvorfor denne kondomen? Du blir jo ikke gravid av en agurk og du skal jo ikke spise den etterpå? Holder vel å vaske den? 

Med tanke på hvor mye kjemikalier og rester man kan få oppi der er det vel ikke særlig lurt å bruke det. Jeg ville ikke tatt den sjangsen iallefall. 

Skrevet
1 minutt siden, isw skrev:

Det blir vel for mye friksjon uten kondom(?)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Mange gode tips. Takker. Blir nok agurktid med annet snart.  😆

Anbefaler squash. De er litt mykere ofte men er tykkere.😆

Skrevet
1 minutt siden, isw skrev:

Har'u penis,eller?

Skrevet
2 minutter siden, padawan skrev:

Nei merker ikke så stor forskjell på friksjonen, men er mere renslig.

Skrevet
2 minutter siden, padawan skrev:

Ja, agurken har  noen skumle knopper som kan rive.  😯

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, agurken har  noen skumle knopper som kan rive.  😯

Mhm ja det også. Exen min ble alltid sjalu når jeg kjøpte inn agurk og squash til helgene.😅 Viktig å få frem at grønnsaker er sundt.🙈

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mhm ja det også. Exen min ble alltid sjalu når jeg kjøpte inn agurk og squash til helgene.😅 Viktig å få frem at grønnsaker er sundt.🙈

Agurk er sundt, men hva med en tomat? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...