Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at Trøffelhelten etterlyser mer hat. Hatet syder gjennom meg i dette øyeblikk!

WeBloggs

Få med deg dette siden jeg kun vil bruke dette ordet EN gang. "Blogg". Dette er altså måten å skrive weblogg på. Det er jo klart at å kaste bort tid på to enkle bokstaver som "W" og "E" er for mye å forlange. Og den forenklede versjonen er jo mye mer catchy for mediahorene å bruke. Hva er så dette nye "internett-fenomenet" som dagbladet så fint kalte det?

Internett er jo fylt opp av 90% drit fra før og å surfe på "the super information highway" er en farlig reise i pop-ups, virus og reklamer for penisforstørrende piller. Det måtte jo komme.

Tidligere så ble internettverdenen spart for mye av den mest unyttige informasjonen om folks sære interesser om reddiker og paranoide politiske meninger grunnet at man trengte litt kunnskap for å lage en hjemmeside om f.eks Redikker. Nå derimot blir internett gjengvoldtatt av millioner av nye Webloggere som verbalt runker seg til

en orgasme av egoisme. For det er jo det det er. Egoisme. Det er jævlig egoistisk å tro at ikke folk driter langt faen i dine meninger og daglige gjøremål. Om jeg tok meg en dusj og oppdaget at det hadde samlet seg lo fra sokken min mellom tærne så tenker jeg jo ikke. "Oi dette var spennende. dette må jeg publisere på internett og dele med omverdenen!".

Webloggere samler seg som oftest i grupper. Dette grunnet at de eneste som gidder å komentere innleggene er andre webloggere og da bare som en unnskyldning for å reklamere for sin egen weblogg. På grunn av dette er det at mange lever av den misoppfatningen at folk bryr seg. Det er en ond sirkel.

Tilogmed med min egen far som skifter hobbyer vært år har sunket så dypt at han har begynt å skrive en weblogg.

Akkuratt nå er det kvist-binding som er hans store facinasjon. han publiserer bilder av seg selv som binder kvister. Internett med sine fantastiske muligheter til å spre informasjon til alle verdens hjørner. Han fant da ut

at han ville bidra med sitt. ..Noen bilder av han selv som binder et par kvister sammen. Og selfølgelig med påfølgene komentarer:

"Her er jeg." "Her binder jeg en kvist sammen med en annen kvist." "Jeg bruker ståltråd". Midt oppi det hele, helt ute av kontekst så slenger han inn et bilde av meg. "Dette er sønnen min"

Kom også over over en weblogg på samme side hvor ei dame hadde lagt ut noen bilder av katten sin. "SE HER ER KATTEN MIN! TI HI"

Og det var det liksom. "SE DET BRYR MENNESKEHETEN MIDT I ARSLE. KOM DEG VEKK FRA INTERNETT DI UBRUKELIGE OPPMERKSOMHETSHORE!".

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Internett er jo fylt opp av 90% drit fra før og å surfe på "the super information highway" er en farlig reise i pop-ups, virus og reklamer for penisforstørrende piller. Det måtte jo komme.

Tidligere så ble internettverdenen spart for mye av den mest unyttige informasjonen om folks sære interesser om reddiker og paranoide politiske meninger grunnet at man trengte litt kunnskap for å lage en hjemmeside om f.eks Redikker. Nå derimot blir internett gjengvoldtatt av millioner av nye Webloggere som verbalt runker seg til

en orgasme av egoisme. For det er jo det det er. Egoisme. Det er jævlig egoistisk å tro at ikke folk driter langt faen i dine meninger og daglige gjøremål. Om jeg tok meg en dusj og oppdaget at det hadde samlet seg lo fra sokken min mellom tærne så tenker jeg jo ikke. "Oi dette var spennende. dette må jeg publisere på internett og dele med omverdenen!".  

Webloggere samler seg som oftest i grupper. Dette grunnet at de eneste som gidder å komentere innleggene er andre webloggere og da bare som en unnskyldning for å reklamere for sin egen weblogg. På grunn av dette er det at mange lever av den misoppfatningen at folk bryr seg. Det er en ond sirkel.

Tilogmed med min egen far som skifter hobbyer vært år har sunket så dypt at han har begynt å skrive en weblogg.

Akkuratt nå er det kvist-binding som er hans store facinasjon. han publiserer bilder av seg selv som binder kvister. Internett med sine fantastiske muligheter til å spre informasjon til alle verdens hjørner. Han fant da ut

at han ville bidra med sitt. ..Noen bilder av han selv som binder et par kvister sammen. Og selfølgelig med påfølgene komentarer:

"Her er jeg." "Her binder jeg en kvist sammen med en annen kvist." "Jeg bruker ståltråd". Midt oppi det hele, helt ute av kontekst så slenger han inn et bilde av meg. "Dette er sønnen min"

Kom også over over en weblogg på samme side hvor ei dame hadde lagt ut noen bilder av katten sin. "SE HER ER KATTEN MIN! TI HI"  

Og det var det liksom. "SE DET BRYR MENNESKEHETEN MIDT I ARSLE. KOM DEG VEKK FRA INTERNETT DI UBRUKELIGE OPPMERKSOMHETSHORE!".

:ler::ler:

Jævlig godt poeng DD, og noe jeg absolutt bør ta til meg selv. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Akkurat som om jeg gidder å lese gjennom de teite innlegga dine. Du klarer jo ikke lire av deg noe smart å si en eneste gang du. Ikke EN ENESTE GANG!!!!!! :kjempesinna:

Jæv :frustrert: *mange,mye,masse stygge,fæle ord* Dånniiii :tunge1:

Wuh, feels good :sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hva daaa??

Han sa vi skulle hate joooo :sjenert:

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva daaa??  

Han sa vi skulle hate joooo  :sjenert:

:hoho::hoho::hoho:

Gjest Gjesta
Skrevet

Kunne godt nussa litt på Donnie jeg, men han virka så sint. Så da tenkte jeg: like greit å spille med...... :roll:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Egentlig et godt poeng, men er ikke egentig "ukas hatobjekt" noe av det samme som en weblogg?

Gjest Sukkerert
Skrevet
Egentlig et godt poeng' date=' men er ikke egentig "ukas hatobjekt" noe av det samme som en weblogg?[/quote']

:ler:

Jeg tenkte akkurat det samme. Hva i all verden gjør du på Kvinneguiden, DD? Tror du virkelig noen er interessert i meningene dine eller hvem det nå er du hater denne uka?

Skrevet
Egentlig et godt poeng' date=' men er ikke egentig "ukas hatobjekt" noe av det samme som en weblogg?[/quote']

På en måte så er det kanskje det. Gjør ikke noe om hatet faller litt på meg også.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Buhuu! Blir veldig lei meg. Jeg blogger to steder - og Donnie sier at han hater meg :grine:

Er det en unnskyldning at begge bloggene mine har et formål, og ikke består av bilder av katten...? :tunge1:

Skrevet
Buhuu! Blir veldig lei meg. Jeg blogger to steder - og Donnie sier at han hater meg :grine:

Er det en unnskyldning at begge bloggene mine har et formål, og ikke består av bilder av katten...? :tunge1:

ja. Jeg har bare satt det på spissen i dette innlegget.

Gjest Gjesta
Skrevet

Må jeg få minne Lurven om at dette ikke er en happytråd :fy:

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

:hoho: hahah!!! Ja, det var bra skrevet :ler::ler:

Kvist-mannen!!! :hoho: (jeg ler höyt for meg selv forran dataen nå!!, sjeldent!)

Gjest lurven
Skrevet
Må jeg få minne Lurven om at dette ikke er en happytråd :fy:

:veldigsur:

Gjest Anonymous
Skrevet
Ser at Trøffelhelten etterlyser mer hat. Hatet syder gjennom meg i dette øyeblikk!

WeBloggs

Få med deg dette siden jeg kun vil bruke dette ordet EN gang. "Blogg". Dette er altså måten å skrive weblogg på. Det er jo klart at å kaste bort tid på to enkle bokstaver som "W" og "E" er for mye å forlange. Og den forenklede versjonen er jo mye mer catchy for mediahorene å bruke. Hva er så dette nye "internett-fenomenet" som dagbladet så fint kalte det?  

:hoho:

Skrevet

Vet du hva Donnie?! Du er kjempesøt når du er litt sånn småsint... :wink:

Gjest LoisLane
Skrevet

Dette var jo egentlig veldig, veldig trist. Det er jo faren din du hater, men du kamuflerer følelsene dine. Vil du snakke om det?

Oki, jeg skjønner det etter den kjipe bloggen til faren din. Hvor finner vi den? :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Vi tilhører generasjonen som ikke bygde hverken Norge eller noe annet av betydning for menneskeheten eller samfunnet generelt, så da legger vi heller igjen spor på internett gjennom hjemmesider, innlegg på diskusjonsforum, dagbøker og weblogger, sånn at vi har noe vi selv har skapt å vise til hvis noen er interesserte. Problemet er at det er de som regel ikke.

Kvistmannen forresten, :hoho:

Er det noen mulighet for en link til denne siden Donnie, eller er det for mye forlangt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...