AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #1 Skrevet 11. november 2019 Eldre (over 40), midt på treet utseendemessig, dårlig økonomi. Tror jeg dater en som bare er ute etter sex, men allikevel tenker jeg det er bedre enn ingen. Mistet troen. Synes egentlig det er trist og vondt, men hva gjør man? Anonymkode: 0f697...420
CAPS LOCK Skrevet 11. november 2019 #2 Skrevet 11. november 2019 Ikke gjør noe du syns er trist og vondt ihvertfall 7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #3 Skrevet 11. november 2019 Vurdert å begynne å trene? Har sett flere damer som jeg tipper er mellom 37-48 år ca som har lagt om livsstilen og fått freshere utseendet. Enkelte av de mellom 40-45 har fått skikkelig sprettrumpe. Et annet viktig poeng er å prøve å ha så langt hår som mulig (innenfor rimelighetens grenser selvfølgelig). Man ser yngre og mer sexy ut. Anonymkode: 5dea0...a83 2
Jr.Garcon Skrevet 12. november 2019 #4 Skrevet 12. november 2019 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Eldre (over 40), midt på treet utseendemessig, dårlig økonomi. Tror jeg dater en som bare er ute etter sex, men allikevel tenker jeg det er bedre enn ingen. Mistet troen. Synes egentlig det er trist og vondt, men hva gjør man? Anonymkode: 0f697...420 Du er over 40 med et normalt utseende og en dårlig økonomi? Ærlig talt, det er jo selvsagt ingenting av det du nevner som diskvalifiserer deg fra å treffe en bra mann rundt din egen alder, eller som tilsier at du bør ta til takke med noe som helst. Du må få tilbake selvtilliten din og fokusere på alt det positive du som person kan tilby en partner. Endret 12. november 2019 av Jr.Garcon 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #5 Skrevet 12. november 2019 Finne det menn som er med damer 40+ kun for sex??? De er da ikke de mest attraktive og onanering burde foretrekkes Anonymkode: 5cf68...353
Gjest ana0603 Skrevet 12. november 2019 #6 Skrevet 12. november 2019 Mm, det blir ikke like lett i din alder, men det er fortsatt mulig å finne ønskemannen, det er absolutt ikke for sent! Det som kan være relevant å vite, er hvorfor du har valgt å la være å gifte deg i en ung alder (eller 10 år siden)?
ntrane Skrevet 12. november 2019 #7 Skrevet 12. november 2019 (endret) Føler med deg ts, men her må du komme deg oppå hesten igjen. Begynn å ta økonomiskeøkonomisk valg og spar penger. Begynn å tren for helse, psyke og selvtillit. Edit: Det er ikke for sent å sparw penger og komme seg økonomisk i en alder av 40+. Det handler bare om prioritering. Vi alle har en «verdi» kynisk nok, og vi alle må gi en innsats. Men jeg vil presisere at du skal også tenke at du er god nok som du er, og det er godt nok. Men vil du ha dine mål, så må du også jobbe for dem. Sånn er livet. Endret 12. november 2019 av ntrane 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #8 Skrevet 12. november 2019 Din verdi som menneske og dame vil aldri falle; den er akkurat like stor som de såkalte vellykkede (hva nå det måtte bety) og alle andre for den saks skyld. Vanlig utseende har vi alle sammen, og man skal lete lenge for å finne en dame med smil og glimt i øye som ikke er pen. Jeg finner de aller fleste voksne damer sjarmerende gjennom måten de er på; gjennom godt humør, mimikk osv. Kroppsfikserte fitnessdamer som har meldt flytting til et eller annet treningsstudio er nok slanke og stramme både her der, men er dermed også totalt diskvalifisert i min bok; finner «superkropper» svert kjedelige, men du verden hvor tent jeg kan bli på den «vanlige dama i gata»; litt ekstra alderstillegg er ikke et krav, men likevel et pluss. Er i et langvarig forhold, men skulle jeg begynt på nytt, ville det vært å dyrke kjærligheten med ei jordnær dame som du antakeligvis er. Økonomi er ikke noe tema vedrørende menneskelig verdi; kun en ekstern faktor som kan bearbeides. At dårlig økonomi kan få en til å se mørkt på ting i perioder er en kjensgjerning, men har ingenting med menneskeverd og gjøre. Mann 50+ Anonymkode: 24f0e...f5d 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #9 Skrevet 12. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Finne det menn som er med damer 40+ kun for sex??? De er da ikke de mest attraktive og onanering burde foretrekkes Anonymkode: 5cf68...353 Da har du ikke sett vanlige 40åringer. Anonymkode: 89190...0dc
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #10 Skrevet 12. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Finne det menn som er med damer 40+ kun for sex??? De er da ikke de mest attraktive og onanering burde foretrekkes Anonymkode: 5cf68...353 Å så deilig å få ut litt av selvhatet på andre.. Anonymkode: 344cd...94e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå