Gå til innhold

Sjekkested i Oslo for trekant.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama og jeg skal ut i Oslo på vårt eget lille julebord. Vi har bestilt rom på Grand og bord på restaurant. Etterpå planlegger vi at hun skal flørte og sjekke/bli sjekket opp. Om hun tar med seg typen på hotellrommet alene eller om jeg blir med er usikkert. Det spørs jo hvor komfortabel han er med det, og hvordan hun skal legge fram at hun har med baggasje. Jeg tenner på begge settingene. Det gjør dama også, hun liker å flørte. Men dette er helt nytt for oss.

Er det noen som vet om steder vi burde sjekke ut?

Gjest Alterego666
Skrevet

Ryktene jeg har hørt sier Underbar på Aker Brygge. Ingen egen erfaring, og kjenner ikke klientellet.

Skrevet

Scotsman hadde ord på seg tidligere for å være et sjekkested. Men vet ikke om det er det lenger.

Anonymkode: cf895...b80

Skrevet
11 timer siden, Cervus skrev:

Dama og jeg skal ut i Oslo på vårt eget lille julebord. Vi har bestilt rom på Grand og bord på restaurant. Etterpå planlegger vi at hun skal flørte og sjekke/bli sjekket opp. Om hun tar med seg typen på hotellrommet alene eller om jeg blir med er usikkert. Det spørs jo hvor komfortabel han er med det, og hvordan hun skal legge fram at hun har med baggasje. Jeg tenner på begge settingene. Det gjør dama også, hun liker å flørte. Men dette er helt nytt for oss.

Er det noen som vet om steder vi burde sjekke ut?

Underbar på Aker duger bra, er der selv en del og kjenner godt til hvordan det fungerer. En HVIT nellik i knapphullet så er du i gang 🙂 

Anonymkode: 529a5...b1e

• Liker 3
Skrevet

Send dama i forveien ned gata så kommer zombiene etter i flokk.

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Send dama i forveien ned gata så kommer zombiene etter i flokk.

verre er det ikke. 

Skrevet

Men trekker de seg hvis det er snakk om trekant? Det er jo ikke det de ser for seg når de sjekker og flørter 

Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En HVIT nellik i knapphullet så er du i gang 🙂 

Serr?! Er dette sant? Jeg trodde dette var en myte.

Skrevet

Ja, det tror jeg er en myte - eller veldig gammel info...

Anonymkode: cf895...b80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...