aowi Skrevet 26. mai 2005 #1 Skrevet 26. mai 2005 Har sett litt rundtomkring.... har tenkt å gå ned litt i vekt.. Men på de fleste dietter og sånne greier jeg har sett på er det mye jeg ikke kan spise. Har allergi mot eple, nøtter, pære, gulerøtter, druer, plomme,ananas, jordbær og mange andre frukter og grønsaker (ikke citrusfrukter ) soya (som jeg fant ut var i veeeeldig masse mat ) og reker. Lurer på om vektklubber sånne a là somebody og sånne tar hensyn til dette når du får råd om hva du burde spise?
Nella Skrevet 29. mai 2005 #3 Skrevet 29. mai 2005 På somebody legger du inn det du spiser i løpet av den dag selv for å få oversikten. Hva du spier er opp til deg. Der er det ingen menyer eller noe å følge. Bare alle matvarer ligger i database og så velger du der hva du har spist, hvor mye og får opp en oversikt. Flott måte å få oversikten over kaloriene på. På vektklubb.no er det menyforslag, men de kan jo byttes ut dersom man ikke liker eller tåler. Og den beste "dietten" å følge er vanlig norskt kosthold, kutte ut poser og andre halvfabrikata produkter i stor grad. Og også produkter som pølser, salami, leverpostei, ost osv. Velg de bort eller magrere varianter som er kommet på markedet. Lettest å følge uansett situasjon Det er jo mengden det kommer ann på. Bruker somebody selv og er veldig fornøyd med det. Men det finnes også en demo på helsevakten på nutris.com Samme opplegget omtrent så ser du hvordan det funker. 7 dagers demo, men disse har litt færre matvarer enn somebody så jeg valgte bort disse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå