AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #1 Skrevet 11. november 2019 Jeg har to barn, barnehage og skolebarn, og jeg føler at jeg har så lite kontroll på livet. Jeg føler at jeg er ekstremt mye borte fra jobb pga tannlege, lege, planleggingsdag, div sykdom osv med ungene så jeg er konstant stressa i forhold til jobben Jeg har lite venner og nå er det å omgås de andre foreldrene ved barnas aktiviteter, føler meg helt som en utenforstående. Jeg kjenner ikke meg selv igjen helt ærlig.., føler jeg har mistet kontroll på livet og rett og slett bare flyter med.. Anonymkode: 01102...3fd
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #3 Skrevet 11. november 2019 du er bare norsk. Vi tror vi er syke for den minste ting, derfor mye tid hos legen. Det er direkte en trend. Å få barn for så å syte over hvor stress det er også en trend. Da trenger du liksom ikke å bekymre deg for å bli ekskludert, da har du gjort som forventet. Anonymkode: f3b07...d58 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #4 Skrevet 11. november 2019 Jeg ville byttet jobb. Typisk tidsklemme. Få en jobb der du kan jobbe andre vakter enn 8 til 4. Anonymkode: b129e...f36 1
Mezzosoprena Skrevet 11. november 2019 #5 Skrevet 11. november 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har to barn, barnehage og skolebarn, og jeg føler at jeg har så lite kontroll på livet. Jeg føler at jeg er ekstremt mye borte fra jobb pga tannlege, lege, planleggingsdag, div sykdom osv med ungene så jeg er konstant stressa i forhold til jobben Jeg har lite venner og nå er det å omgås de andre foreldrene ved barnas aktiviteter, føler meg helt som en utenforstående. Jeg kjenner ikke meg selv igjen helt ærlig.., føler jeg har mistet kontroll på livet og rett og slett bare flyter med.. Anonymkode: 01102...3fd Jeg beklager, men det er faktisk dette som er småbarnslivet da... 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #6 Skrevet 11. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville byttet jobb. Typisk tidsklemme. Få en jobb der du kan jobbe andre vakter enn 8 til 4. Anonymkode: b129e...f36 så utrolige forslag som kommer her hele tiden. Man er ikke garantert en jobb fordi man søker på den. Man kan heller ikke kreve at "jeg skal ha en jobb som passer min tid, men tjene nok til å gjøre det og det" . Som om alt og alle andre skal legge til rette for deg.... Anonymkode: f3b07...d58 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #7 Skrevet 12. november 2019 Tror vi alle føler det slik til tider, og noen mer enn andre. Hele livet blir en "tilværelse" og ikke et liv. Man har ikke ork og tid og muligheter, og dagene flyter av gårde i sin gørre ensformighet. Det går over når barna blir litt eldre, så hold ut Anonymkode: d9f31...7b8 3
Gjest Familytree Skrevet 12. november 2019 #8 Skrevet 12. november 2019 Er du alenemor? Tenkte du på å ha barnevakt for å ha din velfortjente fridag?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #9 Skrevet 12. november 2019 Bare å glede seg til mer egentid om en 8-10 år. Er veldig der selv. Så ferdig med å være småbarnsmor! Anonymkode: a9315...0e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå