siebaeo Skrevet 26. mai 2005 #1 Del Skrevet 26. mai 2005 Til helga har jeg bursdag som singel for første gang på veldig år, og det føles ikke så veldig bra.. :-( (synes litt synd på meg selv nå... ) Kjipt å våkne opp uten at det er noen der som gir deg et kyss og sier gratulerer med dagen. :cry: Har det egentlig ganske fint som singel (har vært det i litt over et halvt år), men jeg merker at jeg begynner å savne en spesiell å være glad i. Spesielt på dager som dette. (I tillegg er mine beste venninner selvfølgelig nødt til å reise bort akkurat denne helga, så feiringa er utsatt... Typisk!!) Kanskje jeg skal gå på en liten shopperunde på lørdag og trøste meg selv litt? Hm... ingen dårlig ide.. Andre som har gode forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2005 #2 Del Skrevet 26. mai 2005 Bare sånn på forskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. mai 2005 #3 Del Skrevet 26. mai 2005 ja, ikke gå på shoppingrunde for å trøste deg selv, gå på shoppingrunde for å feire deg selv!! man blir flinkere til å faktisk ta vare på seg selv og gjøre litt ekstra kun for en selv når man er singel på slike dager, og ikke alle andre kan. våkne opp på dagen og smil til deg selv over at du har bursdag, vær litt glad på dine veine og feir deg selv. det er fullt mulig det og. gjør noe ekstra, unn deg noe du ikke ville gjort verken om du var i ett forhold eller om du kunne hatt all verdens venner med deg. kos deg på dagen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 26. mai 2005 Takk for bursdagshilsen Tuppeline Og jeg skal gjøre som du sier Aline: Feire meg selv!! Hurra for meg!! Med lave forhåpninger kan det jo bare bli bedre enn forventet. kanskje jeg får en kjempemorsom helg alikevel...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2005 #5 Del Skrevet 26. mai 2005 Selvsagt skal du feire deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 26. mai 2005 Ups! Sorry Tuppeliten. Jeg er litt ny her så jeg kom til å skrive nicket ditt feil. Takk for oppmuntring!! Jeg blir bare mer og mer klar for å kose meg i helga. KAKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
engel med sorte vinger Skrevet 27. mai 2005 #7 Del Skrevet 27. mai 2005 siebaeo :-) Har også vært singel nå snart et halvt år og trives bra med det! Var såpass heldig jeg da at jeg fikk noen venner på besøk på bursdagen min, men hvis jeg ikke hadde fått ville jeg gjort som foreslått over , med shopping! Men.... jeg ville ha fortsatt med å lage en deilig middag til meg selv og tent masse levende lys. Så hadde jeg leid favorittfilmen min og satt meg i godkroken i sofaen! Så hadde jeg kost med glugg ihjæl!! Blitt ganske god på å skjemme bort meg selv! Det fortjener vi jo alle!! :dagensrose: Så uten mer dikkedarier enn det jeg alt har skrevvi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå