AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #1 Skrevet 11. november 2019 Andre som har følt på dette? Mange har vel også høy terskel for å søke hjelp for dette, da det er så tabubelagt. Anonymkode: a06b2...3bb
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #2 Skrevet 11. november 2019 Jeg holder greit ut men tenker at de fleste mødre er bedre enn meg. Anonymkode: d5fc8...dc9 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #3 Skrevet 11. november 2019 Ja, det er tabu. Men ta kontakt med noen du tror kan hjelpe deg til å takle den bedre. Abup, barnevernet osv.. Pass på å få nok søvn, litt alenetid, litt trening og riktig med mat så hjelper det bare der. Og nei, alle andre klarer det ikke bedre enn deg. Du er den eneste som er riktig mamma for dine egne barn. God klem 💕 Anonymkode: 52697...bd9 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #4 Skrevet 11. november 2019 Ja. Men jeg får det til greit nok, trenger ikke mer hjelp enn det jeg har (besteforeldre hovedsaklig). Men gleder meg til de blir større. Og til slutt flytter ut. Anonymkode: 841aa...44d
Madebyme94 Skrevet 11. november 2019 #5 Skrevet 11. november 2019 Hva mener du med det? Alle foreldre tenke vel at d kan bli mye og veldig slitsomt og de som sier det ikke er slitsomt til tider, lyver 😂 stå på og ikke gi opp❤️ 1
moho Skrevet 11. november 2019 #6 Skrevet 11. november 2019 De fleste foreldre er virkelig bare helt ok foreldre. De serverer ostesmørbrød til middag oftere enn de liker å innrømme, de leser ikke på senga hver kveld, de googler ikke tester av vintersko og de melder seg ikke som foreldrekontakt og fotballtrener ved første anledning. Men de du legger nok best merke til de som klarer alt. Og venner snakker mest om det de faktisk får til, for alle har noe de ikke får til de bare snakker ikke så mye om det. 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #7 Skrevet 11. november 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Men jeg får det til greit nok, trenger ikke mer hjelp enn det jeg har (besteforeldre hovedsaklig). Men gleder meg til de blir større. Og til slutt flytter ut. Anonymkode: 841aa...44d Til slutt flytter ut faktisk.. så du kan ikke vente med å bli kvitt de? Anonymkode: 849d0...fcb 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #8 Skrevet 11. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til slutt flytter ut faktisk.. så du kan ikke vente med å bli kvitt de? Anonymkode: 849d0...fcb Og der kom trådens første pekefinger. Anonymkode: d5fc8...dc9 9
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #9 Skrevet 11. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og der kom trådens første pekefinger. Anonymkode: d5fc8...dc9 Det er ikke noe pekefinger, men det er noe alvorlig galt når man bare venter på å bli kvitt barna. Anonymkode: 849d0...fcb 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #10 Skrevet 11. november 2019 30 minutter siden, moho skrev: De fleste foreldre er virkelig bare helt ok foreldre. De serverer ostesmørbrød til middag oftere enn de liker å innrømme, de leser ikke på senga hver kveld, de googler ikke tester av vintersko og de melder seg ikke som foreldrekontakt og fotballtrener ved første anledning. Men de du legger nok best merke til de som klarer alt. Og venner snakker mest om det de faktisk får til, for alle har noe de ikke får til de bare snakker ikke så mye om det. Haha, signerer på alt bortsett fra at jeg googler tester av vintersko! 😂 Woop woop, Mother of the year- prisen coming up 😃 Anonymkode: 52ea6...404
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #11 Skrevet 11. november 2019 Godt at jeg ikke er alene om disse tankene. Takk for tips og at dere deler. ts Anonymkode: a06b2...3bb 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #12 Skrevet 14. november 2019 Jeg tenker personlighet til både foreldre og barn, samt livssituasjon spiller mye inn. Jeg er veldig introvert, og har stort behov for alenetid. I tillegg blir jeg veldig sliten av lyder. Noe som viser seg å være ganske utfordrende å kombinere med en veldig aktiv gutt på 1,5 år... Jeg blir kjempesliten av at det er så mye LYD hjemme hele tiden.. og av at jeg tilnærmet lik aldri får satt meg ned i stolen med en bok jeg bare kan forsvinne inn i. Hadde jeg vært en som elsket liv og leven, og bare syntes det var stas med at det skjedde noe hele tiden, og ikke hadde behov for alenetid, hadde jeg nok trivdes bedre med foreldrerollen, men sånn er atlså ikke jeg. Anonymkode: 5a52c...9dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå