AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #1 Skrevet 11. november 2019 Jobber du i mattilsynet og nekter å spise ute, ettersom du har sett så mye dårlig? Jobber du som sykepleier og er supertålmodig når du skal bli tatt blodprøver av, ettersom du vet hvor mye stress det er i helsevesenet? Jobber du med biltransport og holder deg langt unna tungtransport på motorveien ettersom du vet hvor dårlig mye (ofte utenlandsk)transport er sikret både ifht feks dekk og stabling? Jobber du med flytransport og nekter å sende bikkja på fly ettersom du vet hvor støyende, kaldt og grusomt det er for bikkja i lasterommet på fly? Bare husk, skriv om hvordan Du har tatt med deg disse forhåndsreglene/egenskapene fra jobben og hvordan de påvirker livet ditt. Selv jobber jeg som lærer, og er det noe jobben min har lært meg så er det å ikke stole fullt og helt på eget barn da en historie alltid flere sider. Samt alltid være tålmodig, høflig og hyggelig mot de som jobber i mine barns bhg og skoler. Også prøver jeg å unngå å være en møteplager. Anonymkode: 1af11...867
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #2 Skrevet 11. november 2019 Jeg vil ikke si nøyaktig hva jeg jobber med, men etter å ha jobbet i en bedrift som har fått mye tyn i media har jeg sett hvor mange feilsitater og feilinformasjon som blir spredd som sannheter. Jeg har også sett hvordan media vrir på en sak for å få lesere. Dette gjelder saker som omhandler tap av menneskeliv bl.a. Anonymkode: b9a6a...e5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå