Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en god venn vi er veldig gode venner og er ofte sammen og jeg kan kose og klemme å gå ut og spise og overnatte og alt sånt. Men jeg fant ut at han liker meg som mer enn bestevenn. Jeg trodde vi ikke var på den måten så vi har jo til og med nakenbadet sammen osv. Vet ikke helt hva jeg skal jeg er jo singel, men ser ikke på han som en jeg kunne blitt sammen med. Hva burde jeg gjøre med han vil ikke ødelegge det vi har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vennskapet dere har hatt til nå kommer nok til å være forbi nå, uansett. Med mindre du ønsker å finne ut av om du kan få romantiske følelser for ham, så burde du være ærlig med han om det. Da er det beste bare å si det som det er. Ikke gå rundt grøten. De fleste gutter forstår ikke hint. Men du må belage deg på at det vennskapet er over, uavhengig av om dere bestemmer dere for å fortsette å prøve å være venner. 

Anonymkode: 6bb3f...a7e

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det vennskapet dere har hatt til nå kommer nok til å være forbi nå, uansett. Med mindre du ønsker å finne ut av om du kan få romantiske følelser for ham, så burde du være ærlig med han om det. Da er det beste bare å si det som det er. Ikke gå rundt grøten. De fleste gutter forstår ikke hint. Men du må belage deg på at det vennskapet er over, uavhengig av om dere bestemmer dere for å fortsette å prøve å være venner. 

Anonymkode: 6bb3f...a7e

Ja det er sant :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...