AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #21 Skrevet 16. november 2019 Det eneste jeg ønsker meg er ei dame som jeg kan elske, og som kan elske meg, men blir like skuffet hvert år. 😞 Anonymkode: 09552...767
abc123detvardet Skrevet 16. november 2019 #22 Skrevet 16. november 2019 Samme som hvert år: ingenting.
pinar Skrevet 16. november 2019 #23 Skrevet 16. november 2019 Ryddet for innlegg som bryter med denne regelen. pinar, adm.
SPOCA Skrevet 17. november 2019 #24 Skrevet 17. november 2019 * Ekko av en venn - Ingvar Ambjørnsen (bok) * Przewalskis hest - Maja Lunde (bok) * Gullburet - Camilla Läckberg (bok) * Snøen laver ned - Kim Rysstad (cd) * Keeping Up Appearances - The Complete Series (dvd) * Nip/Tuck - The Complete Series (dvd) * Donalds Glade Jul (bok) * Donalds Glade Jul 2 (bok) * Mums 2 (bok) * Furet/værbitt - Anne Holt (bok) * Criminal Minds - Season 14 (dvd) * London - Nazeen Kahn-Østrem (bok) * Machbeth - Jo Nesbø (bok) * Pondus: Minus 18 på det ene øyet - Frode Øverli (bok) * Falken - Tom Egeland (bok) * Dronen - Unni Lindell (bok) * Badelaken i turkis * Isprinsessen - Camilla Läckberg (bok) * Predikanten - Camilla Läckberg (bok) * Steinhuggeren - Camilla Läckberg (bok) * Tyskerungen - Camilla Läckberg (bok) * Havfruen - Camilla Läckberg (bok) * Englemakersken - Camilla Läckberg (bok) * Ulykkesfuglen - Camilla Läckberg (bok) * Heksen - Camilla Läckberg (bok) * Omgitt av idioter - Thomas Erikson (bok) * Omgitt av psykopater - Thomas Erikson (bok) * Catan (brettspill) * Sjokoladeboka - Sverre Sætre (bok) * Avklaringene - Hans Olav Lahlum (bok) * Codenames Pictures (brettspill) * Cluedo (brettspill) * The Vanishing Point - Val McDermid (bok) * Insidious Intent - Val McDermid (bok) * Philips Steam&Go GC362 håndholdt tøydamper * Samsung SmartThings Hub * Samsung SmartThings Plug * Samsung trådløs lader (fast charger) * Philips Wake-up Light HF3510
Julie_s Skrevet 17. november 2019 #25 Skrevet 17. november 2019 Alder 20-30 - produkter fra rituals - produkter fra lush : gjergjerne geledusjsåpe -en gave som viser at pengene gikk til noen som trengte det mer enn meg - en opplevelse, gjerne kortreist Opplevelser: - alpakkavandring - konglehytta overnatting -juvet hotel - sjokolade kurs
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå