Gå til innhold

"rapefantasy"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor mange menn der ute som har slike fantasier, om å voldta en kvinne. Ikke at dere nødvendigvis har lyst å gjennomføre det men at tanken på å bruke all deres makt for noe seksuelt. 

Jeg selv tenner på tanken av rapefantasy. Har snakket med flere jenter som tenner på tanken. Det er kanskje mer tabu for menn å snakke om det om de har slike fantasier. Så lurer på hvor mange som faktisk har det?

Anonymkode: 9f7bb...c3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Det er den desidert vanligste seksuelle fantasien hos kvinner. Mye mindre vanlig hos menn, og i en #metoo-verden er det også risky business for en mann å i det hele tatt gå med på sånne forslag.

Anonymkode: c71e7...be2

• Liker 3
Skrevet

Tror jeg aldri kunne hatt sex med noen som egentlig ikke vil ha sex med meg. skikkelig turn off.

å presse sex til sex? usj. jeg vil bare ha sex med noen som aktivt ønsker ha sex med meg

Anonymkode: c4272...84b

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er den desidert vanligste seksuelle fantasien hos kvinner. Mye mindre vanlig hos menn, og i en #metoo-verden er det også risky business for en mann å i det hele tatt gå med på sånne forslag.

Anonymkode: c71e7...be2

Kan vel ikke være så unormalt for menn mtp det er ikke sjeldent det skjer voldtekter?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg aldri kunne hatt sex med noen som egentlig ikke vil ha sex med meg. skikkelig turn off.

å presse sex til sex? usj. jeg vil bare ha sex med noen som aktivt ønsker ha sex med meg

Hva om det var noen du hadde en flørtende kjemi med da Kunne du da tenkt deg å presset deg til sex med henne, seksuell makt når du visste hun var småkeen på deg?

Skrevet

Det er virkelig stor forskjell på "rapefantasy", som er ROLLESPILL mellom to mennesker som gjerne kjenner hverandre ut og inn og stoler på hverandre, og voldtekt. 

Det er ikke greit å "presse seg til sex med henne, seksuell makt når du visste hun var småkeen på deg"! Hva faen, TS. 

Anonymkode: 879f6...0fa

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om det var noen du hadde en flørtende kjemi med da Kunne du da tenkt deg å presset deg til sex med henne, seksuell makt når du visste hun var småkeen på deg?

nei æsj. presser meg for faen ikke til sex. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er virkelig stor forskjell på "rapefantasy", som er ROLLESPILL mellom to mennesker som gjerne kjenner hverandre ut og inn og stoler på hverandre, og jvoldtekt. 

Det er ikke greit å "presse seg til sex med henne, seksuell makt når du visste hun var småkeen på deg"! Hva faen, TS. 

Anonymkode: 879f6...0fa

Rape fantasy er fantasier vil jeg si. Jeg tenner ikke på tanken av rollespill men en virkelig hendelse av maktbruk. Der imot så vet jeg ikke om jeg hadde likt det om det FAKTISK skjedde. Det er lov å ha fantasier

Skrevet

Jeg liker rapeplay, dessverre har jeg ikke helse til at han er veldig hardhendt lengre *Sukk* 

Anonymkode: 3d277...fec

Skrevet

Har gjort rapeplay og elementer av det svært mange ganger. Det er ikke noe jeg tenner på i seg selv, men jeg blir tent av hvor tent det gjør min partner. 

Har en fullstendig vanilje ff, som vi har møtte on/off i mange år, hvor jeg aldri har gjort noe forbi hennes grenser selv om jeg tenner på litt tøffere sex.

Det er én ting å tenne på scenarier som er avtalt og godt kommunisert om, noe h er lt annet å tenne på voldtekt. 

• Liker 2
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan vel ikke være så unormalt for menn mtp det er ikke sjeldent det skjer voldtekter?

Det er faktisk utelukkende Afrikanske (og noen asiatiske) menn som holder på med dette i Norge. Så da tenner vel afrikanske menn på dette da... eller klarer du å regne ut hvorfor de gjør det?

Anonymkode: 0f37a...0a8

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en uvanlig innfallsvinkel.

Jeg lurte lenge på hvordan det har seg at lokalavisen kan melde om en voldtekt av en mann som beskrives som "spinkelt bygget mann på om lag 170 centimeter" (det var en gang i lokalavisen at to slike saker kom innen 14 dagers mellomrom). Når jeg leste slik, tenkte jeg "WTF". 

Tilfeldighetene ville ha det slik at jeg stilte opp som markør i en rape scenario. Jeg hadde full drakt og hjelm med visir slik at en gjennomsnittlig person kan sparke og slå meg uten særlig effekt utover mitt skuespill. Dette var en terapisetting for ei dame som hadde blitt (så godt som) voldtatt og hadde store problemer med hvordan hun (ikke) hadde taklet situasjonen. Heldigvis ble gjerningsmannen jaget bort av noen andre tilfeldig forbipasserende i samme boligkompleks, men hun hadde høy tae-kwon-do gradering og rett og slett forbanna på seg selv over at hun ikke hadde fått mobilisert arsenalet sitt. Hun hadde nå sinne-problemer i andre settinger fordi hun mobiliserte i hytt og pine på alt som minnet om konfrontasjon og ikke minst når hun skulle trene kampsport.

Hun gikk til terapi og var egentlig av den oppfatningen at mye av den nye adferden var rettferdiggjort fordi den holdt henne trygg og hun nå ikke var redd for å stivne lenger. 

Så, terapeuten hennes kontaktet meg og jeg skulle være voldtektsmann. Alt var avtalt med klienten. Hun fikk en tilsvarende drakt og skulle "overfalles" i en hage. Vi hadde aldri møttes før, noe som også var meningen.

Vel, det startet som en kamp, hun sparket klokkerene spark med grei kraft og oppførte seg på en måte som bekreftet det hun selv forventet. Jeg skal ikke ta hele forløpet, men mine instrukser var at hun skulle tape langsomt. Jeg blir sterkere mens hun blir sliten. 
Etter litt slossing, og hun var i bakken for andre gang, begynte jeg å dra i klær. Alt endret seg. Plutselig hadde jeg et maktesløst barn foran meg som rant snørr og tårer, og protesterte med en andpusten pipestemme (hun hadde ikke astma). Men det var ingen motstand. Dette var en paralysert fugleunge. 

Terapeuten hennes pratet i øret hennes mens hun lå der og hun fikk orientert seg og fikk mobilisert seg. Hun klorte i visiret mitt og sparket meg bakover mens jeg simulerte øyeskade. Hun prøvde å løpe, men jeg sveipet bort en fot så hun falt og jeg fulgte på oppå, hun tverret rundt sparket meg rett i visiret og løp unna.

Jeg var ikke involvert videre i prosessen, men slik jeg forstår det, så kom hun etterhvert til at hun skulle forvente å få samme panikk dersom hun ble angrepet, men at det også kan overkommes når det skjer. Og at rustningen hun bar ikke hadde den nytten som hun hadde overbevist seg selv om.

Jeg tviler på at jeg skal til med å leke rape fantasy. Men jeg kan si til dere som vil leke med dette at det er enorm forskjell på leken og den paralyserende dødsangsten som tillater en spinkel mann å voldta en gjennomsnittlig dame uten å møte den motstanden hun ville mobilisert hvis hun f.eks skulle forsvare sitt barn mot tilsvarende.

Så, lek i vei dere som vil. Opplevelsen på begge sider av det berømmelig gjerdet er helt forskjellig fra det virkelige. Jeg har vært så nær det virkelige som jeg bryr meg om å komme, men føler jeg har belegg for å si at rape play ikke er i nærheten av de udyra som tenner på å stirre inn i slik angst og forgripe seg. Man kunne like gjerne vært tent på å skjære noen sakte med kniv.

(Det er så mye detaljer her at det er nesten identifiserende. Jeg tar det anonymt)

Anonymkode: 872a4...aa9

Gjest Alterego666
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk utelukkende Afrikanske (og noen asiatiske) menn som holder på med dette i Norge. Så da tenner vel afrikanske menn på dette da... eller klarer du å regne ut hvorfor de gjør det?

Herregud.😟

Skrevet

Jeg er kvinne og tenner på det hvis det er rollespill, tenner ikke på tankrn av å bli voldtatt på ordentlig, men å late som. Jeg har hatt en del sex partnere og to av dem har vært seriøse forhold.. de har vært med på det til en viss grad, men virker ikke helt komfortable med det, så blir litt sånn halvveis, men er bra nok for meg. Han siste jeg hadde sex med overrasket meg skikkelig, vi hadde jo snakket om hva som tente hverandre og når vi skulle ha sex så viste det seg at han var helt "gal", ble nesten litt skremt for han holdt meg fast, brukte makt og bare gjorde alt for å få den inn selvom jeg sa nei og vi ikke hadde planlagt at det skulle være noe play rape.. men jeg likte det 😅 mange ville vel kanskje ansett det som en reel voldtekt, men jeg syntes ikke det fordi han visste hva jeg likte og vi lå jo i senga for å nettop ha sex. Så det han er den første som har infridd fantasiene ordentlig og ikke var nølende. Så jeg tror ikke det er så mange menn som er komfortable med det. Han er den første av kanskje 25 stk da.. 

Anonymkode: a1a5a...904

• Liker 2
Skrevet

Både jeg og mannen tenner på dette. Vi har gjort det slik at jeg har et "safeword" som jeg sier dersom jeg ikke er med på leken eller vil stoppe av en eller annen grunn. Sier jeg ikke dette ordet så kan jeg skrike, rope, prøve å komme meg løs så mye jeg orker uten at han stopper, men dette er ikke for nybegynnere da det kan gå meget hardt for seg. 

Anonymkode: a5f6c...095

• Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare de som voldtar? Tuller du?

Anonymkode: 4a8a9...294

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo en variant av bdsm om røff sex med rollespill. Ikke folk som vil voldta/ha sex med reelt uvillige. 

Anonymkode: c9082...ad4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...