Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står "Kunne oppgi minimum to referanser". 

Må dette være to helt ulike virksomheter? Hva med to referanser fra ulike deler av konsernet? 

Jeg har en arbeidsavtale med en virksomhet og oppgir dette virksomhetsnavnet når jeg er i kontakt med folk eksternt, i jobbsammenheng, men jobbmailen min er - @*konsernnavnet*com.

Kanskje det blir som å jobbe for Talkmore, for eksempel kundeservice, og i tillegg ha arbeidsoppgaver for Telenor. 

Verdt å ta en sjanse? Vet ikke om "hvermannsen" vet at virksomheten jeg har en avtale med har en kobling til dette konsernet. 

Anonymkode: e3971...0a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har jobbet lenge et sted, er det helt ok å ha to referanser fra samme firma. F.eks. hvis det er femten år siden du jobbet for noen andre, så ville det uansett ikke vært så relevant med referanse derfra.

Ikke stress med det.

Anonymkode: d90cc...5c3

Skrevet

Er mange år siden jeg jobbet et annet sted, og det var en luguber salgsbedrift som svindlet kundene. Ikke så keen på å bruke noen derifra, men vil tro at sjefen der ville gitt meg gode skussmål. 

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er mange år siden jeg jobbet et annet sted, og det var en luguber salgsbedrift som svindlet kundene. Ikke så keen på å bruke noen derifra, men vil tro at sjefen der ville gitt meg gode skussmål. 

Da ville jeg bare brukt to referanser fra der du jobber nå, eller spurt bedriften hva de ønsker, dersom du kommer så langt.

Anonymkode: d90cc...5c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...