Gå til innhold

Melde meg inn for gratis-ting

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg lurer på om noen har erfaring med å melde seg inn i bokklubber og lignende for å få "gratis" velkomstgaver. Slik det sies på sidene de sine så er det kun porto på typ 199 som må betales og være medlem i 1 år.

Så lurer på om det er noe hake her, eller om det faktisk bare kommer til å koste meg 199kr og at jeg da avbestiller medlemskapet om 1 år-

Takk på forhånd for svar!

Anonymkode: da2d2...ccd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må huske å avbestille hovedbøkene hver tredje uke. Hvis ikke så blir bokhylla snart veldig full 😅.

Anonymkode: 683e4...42e

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg har gjort det flere ganger. Eneste haken er at man må huske å avbestille bøkene hver måned (eller oftere), men det synes jeg går helt fint. ;) 

Endret av SPOCA
  • Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må huske å avbestille hovedbøkene hver tredje uke. Hvis ikke så blir bokhylla snart veldig full 😅.

Anonymkode: 683e4...42e

1 minutt siden, SPOCA skrev:

Jeg har gjort det flere ganger. Eneste haken er at man må huske å avbestille bøkene hver måned (eller oftere), men det synes jeg går helt fint. ;) 

Hva er prisen på bøkene som kommer hver måned?

Skrevet

Hos de fleste må du da avbestille månedens pakke hver eneste måned i et år, og du må gjøre det innen en bestemt dato, ellers får du pakken til fullpris. Så må du melde deg ut når et år er gått, og pass på at du gjør det etter avtalens forskrifter. Noen av de krever faktisk at du sender et brev!! Veldig mye stress for å få noe gratis greier, synes jeg.

Anonymkode: 1e42b...943

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er nye bøker, så de må du betale fullpris for . ca 350 kroner vel?

• Liker 2
Skrevet

Det er vel litt billigere enn fullpris. Varierer med tanke på bøkene. Jeg avbestiller alltid, for jeg kjøper dem heller på tilbud på et senere tidspunkt. ;) 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har gjort det med begge barna våre. Noen ganger kjøper jeg noen av pakkene, for jeg har genuint lyst på dem, og det er litt billigere enn i bokhandelen. Jeg synes det er null stress å avbestille hovedbøkene, jeg får alltid e-postvarsel og man har god tid til å avbestille.

Etter ett år kan man melde seg ut, og det har jeg bare gjort via nettsidene. Har aldri trengt å sende brev.

Kjør på hvis det er fine velkomstgaver!

Anonymkode: 898f5...6d8

• Liker 2
Skrevet

Jeg har gjort det med begge barna våre. Noen ganger kjøper jeg noen av pakkene, for jeg har genuint lyst på dem, og det er litt billigere enn i bokhandelen. Jeg synes det er null stress å avbestille hovedbøkene, jeg får alltid e-postvarsel og man har god tid til å avbestille.

Etter ett år kan man melde seg ut, og det har jeg bare gjort via nettsidene. Har aldri trengt å sende brev.

Kjør på hvis det er fine velkomstgaver!

Da tror jeg at jeg bare skal kjøre på, ser at det er en bokklubb som har en georg jensen bolle som er noe min mor hadde elsket i julegave 😄

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da tror jeg at jeg bare skal kjøre på, ser at det er en bokklubb som har en georg jensen bolle som er noe min mor hadde elsket i julegave 😄

Høres ut som en god plan! Og så er bøker aldri feil, da, så hvis det kommer pakker du faktisk har lyst på, er det jo ikke det verste å kjøpe innimellom. :) 

Skrevet

Har gjort det flere ganger! 
Som andre sier, du må huske å avbestille pakkene i rett tid, hvis ikke kommer dem i posten med faktura. 
Men man har selvfølgelig angrerett også, var flere ganger jeg glemte avbestille, å da sendte jeg bare bøkene i retur om jeg ikke ville ha dem. 
Andre ganger valgte jeg beholde dem og betale, og så gi videre i gave!

Jeg synes bokklubbene var veldig enkel forholde seg til! Avbestille om man ikke vil ha bøkene, eller sende i retur om man glemte avbestille. Så melde seg ut etter ett års tid. 

Skrevet

Jeg er medlem av Bokklubben for å gå gratis velkomstgave. Må avbestille bøker to ganger i måneden eller noe. De koster 350 kr, så det blir fort dyrt hvis du glemmer det og ikke vil ha boka. Det beste er å avbestille med en gang du får mailen om at det kommer en ny bok på tilbud. Jeg syns det er litt masete, men det går jo greit

Anonymkode: 30333...a1e

Skrevet

Har vært medlem i de to hovedklubbene for å få velkomstpakkene, og har ikke betalt en krone utenom portoen for pakkene. Bokklubben sender ut mail med hovedboken, så den er lett å avbestille med en gang. Den andre må en huske på, men det er bare å gå inn jevnlig og sjekke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...