MaiTai Skrevet 11. november 2019 #1 Skrevet 11. november 2019 Noen som har reist utenlands med barn 11-14 år og gjort frivillig arbeid? Vil helst til asia og jobbe med dyr. Ser det er veldig mange formidlere av dette, og føler jeg går meg vill i jungelen. Noen med erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #3 Skrevet 12. november 2019 Jeg har jobbet frivillig, men uten barn og ordnet det selv ikke gjennom formidlere så er nok ikke til noen hjelp. Men der jeg jobbet måtte man være over 18 år. Anonymkode: 51d6b...8b0
Zenhouse Skrevet 13. november 2019 #4 Skrevet 13. november 2019 På 11.11.2019 den 10.22, MaiTai skrev: Noen som har reist utenlands med barn 11-14 år og gjort frivillig arbeid? Vil helst til asia og jobbe med dyr. Ser det er veldig mange formidlere av dette, og føler jeg går meg vill i jungelen. Noen med erfaringer? Projects abroad har ungdomsprosjekt ( med dyr) for ungdom 16-19 år. Kontakt dem og hør om de har noe slags «familie-tilbud»?
Zenhouse Skrevet 13. november 2019 #5 Skrevet 13. november 2019 På 11.11.2019 den 10.22, MaiTai skrev: Noen som har reist utenlands med barn 11-14 år og gjort frivillig arbeid? Vil helst til asia og jobbe med dyr. Ser det er veldig mange formidlere av dette, og føler jeg går meg vill i jungelen. Noen med erfaringer? Archelon er en frivillig organisasjon i Hellas som redder havskilpadder. Vet at nordmenn har jobbet der og hatt med barna sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå