Gjest Anna in Wonderland Skrevet 26. mai 2005 #1 Skrevet 26. mai 2005 Hei, har slitt med noen røde prikker (ser nesten ut som kviser...) i lang tid på lår og overarmene mine. Lurer på om noen har samme problem? Hva kan man gjøre for å bli kvitt dette? Jeg er så lei dem og hater å vise meg slik i badetøy o.l.
Gjest Devana i.i Skrevet 26. mai 2005 #2 Skrevet 26. mai 2005 Jeg har nesten samme problem, men bare på overarmene. Små prikker som ligner på kviser eller utslett... Har ingen råd, men kanskje prøve å peele litt? Vet ikke
Blueberry Skrevet 26. mai 2005 #3 Skrevet 26. mai 2005 Jeg har samme problem på overarmene. Tror kanskje det hjelper med litt sol...
Miss Marple Skrevet 26. mai 2005 #4 Skrevet 26. mai 2005 Jepps, sol hjelper. Peeling gjør det bare verre, og ikke klem- det blir arr!
:-) anna Skrevet 26. mai 2005 #5 Skrevet 26. mai 2005 har også sånne på overarmene, det er nesten som talg inne i dem. De forsvant i graviditetene mine, men ellers har de vert der samma hva jeg har prøvd
Windy Skrevet 26. mai 2005 #6 Skrevet 26. mai 2005 For meg hjelper det med peeling og fuktighetskrem. Men det må opprettholdes, og det tar litt tid for å se resultatet. Det har vært en tråd her tidligere, hvor flere hadde samme erfaringen
Gjest Prikka Skrevet 26. mai 2005 #7 Skrevet 26. mai 2005 Det heter keratosis pilaris. Og det irriterer meg noe voldsomt! Ikke no gøy å gå i t-skjorter med dette. Sukk. litt mer info: http://www.doktoronline.no/section/nosecti...&DocumentId=100
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå