AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #1 Skrevet 10. november 2019 Hei! Jeg og min samboer skal gifte oss i 2020. Nå har vi et lite dilemma. Han og søsteren røk uklar over noe økonomi for noen år tilbake, det hele var en filleting! Problemet var i den krangelen så gikk hun så grovt langt, og sa ting som gjorde meg direkte redd. Ting som «du er verdens verste fyr, når du får barn skal jeg lage livet et helvete for deg og sende barnevernet etter deg fordi du fortjener ikke å ha noen i livet ditt» og «håper «Lene» (meg) er utro mot deg og forelsker seg i en annen penere mann enn deg» o.l. Hun fortalte deretter elleville ting om krangelen som aldri fant sted (jeg var et uheldig vitne). Dette har åpenlyst resultert i at vi har null kontakt, og hun er for stolt til å beklage eller be om tilgivelse. Vi har fått litt press fra hans familie om at vi bør være storsinnet og ikke utestenge henne fra denne dagen. Jeg vet ikke helt.. Jeg og hun hadde ikke krangel, men samtidig påvirket det meg svært mye. Jeg er jo også redd for at noe skal «eksplodere» på selve dagen, og synes det er fælt å gå med så høye skuldre. Samtidig er det en barnslig side av meg som føler at ved å invitere henne er det VI som beklager. Hele familien er klar over konflikten, og jeg er redd det kan sees på som en fallitterklæring ved å invitere henne. At alt det sprøe hun fant opp i ettertid var sant, og nå angrer vi, på en måte.. Hva mener dere? Anonymkode: 10cf6...dd8 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. november 2019 #2 Skrevet 10. november 2019 Helt innafor å ikke invitere henne.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #3 Skrevet 11. november 2019 Jeg hadde ikke invitert henne. Anonymkode: 8cecf...7f2 9
solmåneogstjerner Skrevet 11. november 2019 #4 Skrevet 11. november 2019 Dere bør ikke invitere henne. Sånne folk kan man holde unna med god samvittighet. 10
Katten.2.0 Skrevet 11. november 2019 #5 Skrevet 11. november 2019 Hadde glatt unngått å invitere henne. 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #6 Skrevet 11. november 2019 Inviter. Anonymkode: 9e37e...d2d 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #7 Skrevet 11. november 2019 Be the bigger man Anonymkode: b47c3...f3a 4
fire24 Skrevet 11. november 2019 #8 Skrevet 11. november 2019 Ikke inviter! Jeg har en søster jeg ikke ville invitere til vårt bryllup i sommer fordi jeg var redd hun skulle gjøre eller si noe skikkelig dumt. Hun holdt seg for det meste innafor normal folkeskikk gjennom festen, frem til de fleste gjestene dro videre ut på byen. Da klarte hun å ta opp et sykt sårbart tema med en av gjestene, og stilte invaderende spørsmål, som hun egentlig ikke kjenner, MED VILJE. Dette fikk jeg ikke vite før et par mnd senere, men fy faen jeg skulle ønske jeg hadde stolt på magefølelsen og latt være å sende invitasjon den veien. 8
Stellaaa Skrevet 11. november 2019 #9 Skrevet 11. november 2019 Jeg hadde aldri i livet invitert henne.. Tenk så mange kleine øyeblikk det blir i løpet av dagen din, som du selfølgelig håper blir fin. Nei, helt innafor å ikke invitere. Og hvis dere gjør det, er det ikke sikkert hun godtar invitasjonen heller 5
Gjest O.G. Skrevet 11. november 2019 #10 Skrevet 11. november 2019 Du skal straffe henne i dag for noe idioti som hun lirte ut av seg for noen år tilbake??? Hva med denne broren hennes? Var han hyggelig med henne da?
viren Skrevet 11. november 2019 #11 Skrevet 11. november 2019 Hun sa noen dumme ting i en krangel for noen år tilbake og derfor skal hun ikke inviteres i bryllupet? Oi... Folk har jaggu meg blitt hårsåre, her skal man ikke tråkke mye feil før man er ekskludert for all fremtid. 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #12 Skrevet 11. november 2019 De kranglet for år tilbake over filleting og null kontakt i dag? Kanskje på tide å ordne opp FØR bryllupet? Still samboeren din følgende spørmål; hvis søsteren din dør i en ulykke i morgen, har du sagt alt du skulle si til henne? Eller ville du angre på at du ikke ordnet opp? Da vil nok svaret og en evt invitasjon komme av seg selv. Jeg kjenner ei som har vært der og som angrer noe så enormt fordi hun ikke strakk ut en hånd. Livet er for kort til at man skal være uvenner. Anonymkode: 1dd3d...c66 8
Juniper Skrevet 11. november 2019 #13 Skrevet 11. november 2019 Hvis det bare var hun som klikka og kom med all den dritten, så er det hun som skylder dere en unnskyldning. Hadde svart familien med at hun ikke ønsker kontakt pr i dag, så meningsløst å be henne. Man kan leve et godt liv uten slekt som man ikke går overens med. Men om mannen din ikke liker situasjonen kan han jo slå av en prat med henne og ta det derfra. Enkelte har man det bedre uten. 8
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #14 Skrevet 11. november 2019 Jeg skulle gjerne hatt hennes versjon av denne saken. De høres ut som det har ligget konflikter og ulmet mellom dem i lang tid før denne filletingen fikk det hele til å eksplodere. Anonymkode: d0dd3...117 3
Måbarefåsiat... Skrevet 11. november 2019 #15 Skrevet 11. november 2019 Det er jo ikke din avgjørelse, men samboeren din sin. Uansett hadde jeg bedt henne. Skulle hun gå av hengslene, så er det nok av hennes familie der til å håndtere henne. Det vil nok slå tilbake på dere om dere ekskluderer henne. 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #16 Skrevet 11. november 2019 11 timer siden, O.G. skrev: Du skal straffe henne i dag for noe idioti som hun lirte ut av seg for noen år tilbake??? Hva med denne broren hennes? Var han hyggelig med henne da? Det er jo ikke for å straffe henne vi eventuelt lar være. Det er for vår egen del. Én ting er ordene hun sa da, men det er selve temaet om krangelen hun fremdeles holder fast ved i nåtid, som f.eks at han slo henne (noe som såklart aldri skjedde). Hun har valgt å blokkert oss fra alle kontaktflater. Nei broren forhold seg rimelig roligog ble regelrett ganske redd selv. Selvfølgelig ble han sint, men mest sint i ettertid over at hun fortsatte. Personlig tror jeg hun er flau. Hun har gått for langt og nå finner hun på en måte ikke veien tilbake.. Grunnen til krangelen var noe så banalt som stjeling av penger fra oss (gavekort, snus og lignende over tid som ble oppdaget)😊 Anonymkode: 10cf6...dd8 6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #17 Skrevet 11. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle gjerne hatt hennes versjon av denne saken. De høres ut som det har ligget konflikter og ulmet mellom dem i lang tid før denne filletingen fikk det hele til å eksplodere. Anonymkode: d0dd3...117 Hennes versjon var ganske drøy ja. Og det er jo derfor jeg er litt redd henne. For at hun så uanfektet kan lyge, det skremmer meg. Tror aldri de har kranglet før, men er sikkert irritasjon som har bygget seg opp fra begge sider. Anonymkode: 10cf6...dd8 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #18 Skrevet 11. november 2019 Jeg hadde prøvd å snakke med henne først. Går samtalen fint ville jeg invitert henne. Anonymkode: aad98...06f
Juniper Skrevet 11. november 2019 #19 Skrevet 11. november 2019 (endret) 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke for å straffe henne vi eventuelt lar være. Det er for vår egen del. Én ting er ordene hun sa da, men det er selve temaet om krangelen hun fremdeles holder fast ved i nåtid, som f.eks at han slo henne (noe som såklart aldri skjedde). Hun har valgt å blokkert oss fra alle kontaktflater. Nei broren forhold seg rimelig roligog ble regelrett ganske redd selv. Selvfølgelig ble han sint, men mest sint i ettertid over at hun fortsatte. Personlig tror jeg hun er flau. Hun har gått for langt og nå finner hun på en måte ikke veien tilbake.. Grunnen til krangelen var noe så banalt som stjeling av penger fra oss (gavekort, snus og lignende over tid som ble oppdaget)😊 Anonymkode: 10cf6...dd8 Så hun unnslår seg ikke fra å stjele gaver (gavekort) og luksusartikler, og familie presser på for at hun bes? Det høres jo ikke helt i orden ut! La være å be henne! Ikke minst av hensyn til gavebordet! Endret 11. november 2019 av Juniper 7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #20 Skrevet 11. november 2019 Jeg hadde invitert. Ingen vil tro at det var sant det hun sa om hun blir invitert. Tvert i mot. Om dere derimot ikke inviterer... Da er det nok større risiko for prat. Jeg er uansett ikke langsint. Jeg hadde pushet mannen min til å bli venner med søstera si. Fullstendig Tåpelig å dra noe så fillete så langt. Anonymkode: a8c02...253 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå