Gjest Nylon Skrevet 26. mai 2005 #1 Del Skrevet 26. mai 2005 Hva kan man bruke nylonvask til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. mai 2005 #2 Del Skrevet 26. mai 2005 Vaske vinduer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. mai 2005 #3 Del Skrevet 26. mai 2005 Håndvask av en del klær .. men først og fremt til vindusvask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #4 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg bruker det til skikkelig finvask, som fex bunadsskjortene....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2005 #5 Del Skrevet 26. mai 2005 Redde dagen for bruder som uheldigvis/tilfeldigvis klarer å skitne til kjolen oppetter en buss. Ikke spør hvordan hun klarte det, men forloveren hadde tilfeldigvis en tube nylonvask og reddet hele stasen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest husfru Skrevet 26. mai 2005 #6 Del Skrevet 26. mai 2005 Funker overraskende bra til rensing av møbler. Har ikke prøvd så mye, men lagde skum og gnukket den ekle innfettede lenestolen, og den ble rein! Men man må være litt tålmodig og gnikke overalt til "skittløsningen" blir borte. Brukte den til vindusvask her om dagen gos- lettvint, men jeg sleit litt med at vinduene ikke ble helt klare, enten jeg brukte reint kjøkkenhåndkle eller papir for å tørke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 26. mai 2005 #7 Del Skrevet 26. mai 2005 Hvis man skal på en lengre ferie er det genialt å ha med en tube i toalettmappa. Så kan man skylle opp klær etterhvert som de blir skitne, og slipper å dra med seg så mye klær. Hjemme bruker jeg den stort sett til vindusvask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 26. mai 2005 #8 Del Skrevet 26. mai 2005 Funker overraskende bra til rensing av møbler. Har ikke prøvd så mye, men lagde skum og gnukket den ekle innfettede lenestolen, og den ble rein! Men man må være litt tålmodig og gnikke overalt til "skittløsningen" blir borte. Brukte den til vindusvask her om dagen gos- lettvint, men jeg sleit litt med at vinduene ikke ble helt klare, enten jeg brukte reint kjøkkenhåndkle eller papir for å tørke. Var den lenestolen i skinn? Det skal jammen prøves om det var det... Alt man lærer her på Kvinneguiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest husfru Skrevet 26. mai 2005 #9 Del Skrevet 26. mai 2005 Var den lenestolen i skinn? Det skal jammen prøves om det var det... Alt man lærer her på Kvinneguiden Nei, den var ikke i skinn. Men det står ikke noe om at den ikke kan brukes på skinn...? Skinn blir forresten stort sett fint med salsåpe, litt vann og svamp, og kan etterbehandles med lærolje eller -balsam/fett. Ikke semsket kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 27. mai 2005 #10 Del Skrevet 27. mai 2005 Tro det eller ei, men bilen blir kjempefin! Brukte den både innvendig og utvendig med strålende resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 28. mai 2005 #11 Del Skrevet 28. mai 2005 det er vel nesten lettere å svare på hva nylonvask ikke kan brukes til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 29. mai 2005 #12 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg bruker nylonvask til gulvvask.. funker strålende på laminatgulv, legger seg ikke i belegg eller lager skjoller slik som grønnsåpe gjerne gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vaskern Skrevet 29. mai 2005 #13 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg brukte det til dagens vindusvask. Slang på en liten vask av noen dørkarmer og veggene bak hundekurvene. Vinduene blir fine når man bruker nal. Man tørker ikke store husvinduer med kjøkkenhåndkle/papir! Vasket også sofaen med det. Den tok ikke like godt som grønnsåpa pleier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. juni 2005 #14 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har brukt den til å vaske lampeskjermer. Og så var den ypperlig til å vaske sportsvogna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 16. juni 2005 #15 Del Skrevet 16. juni 2005 Er det noen som har erfaring med Nylonvask og fuger mellom fliser? Jeg har noen ekle flekker som ikke vil vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå