AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #1 Skrevet 10. november 2019 Jeg er på jakt etter ny utdanning (og jobb), har per i dag en full fast stilling innen helse. Fagutd. Jeg var bestemt på psykologi eller ergoterapi til høsten, men har snudd fullstendig. Ingen jobb interesserer meg. Ønsker ikke jobbe med mennesker, vil helst låse meg inn på et kontor. Alene. Alle stillinger krever engasjement og en masse pågangsmot. Jeg har per i dag ingen motivasjon. Bare «holder ut». Tips til meg? Burde jeg heller ta pedagogikk og satse på en rådgiver/konsulent stilling? Er også redd for å stå uten arbeid etter endt utdanning, har hus og barn alene.. 😖 Anonymkode: b6d25...a2b 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #2 Skrevet 10. november 2019 Siden du jobber innen helse og bare holder ut, vil nok pasientene dine merke at du egentlig ikke trives med å behandle dem. Hva med noe innen web. eller IT? Anonymkode: b3e29...2c0
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #3 Skrevet 10. november 2019 Du bør finne ut hva du kan tenke deg å rådgive/konsutere for, da er du på god vei med å finne yrke Feks lag en liste om hvilke bransjer som kan være spennende. Du kan jo ta psykologi og rådgive innen det feks: - rådgivning innen helse (utdanning innen feks psykologi eller sosionom) - rådgivning innen skole (Utdanning innen feks pedagogikk eller logopedi) - rådgivning innen bygg/eiendom (Utdanning innen feks ingeniør bygg) - rådgivning innen økonomi (Utdanning innen feks økonomi og administrasjon) - rådgivning innen stat (Utdanning innen feks statsvitenskap) o.s.v Anonymkode: eaccb...6a3 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #4 Skrevet 10. november 2019 Patologi? Sånn seriøst. Anonymkode: 5995c...f49 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #5 Skrevet 10. november 2019 I Feel you ❤️ Anonymkode: 94696...951 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #6 Skrevet 11. november 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er på jakt etter ny utdanning (og jobb), har per i dag en full fast stilling innen helse. Fagutd. Jeg var bestemt på psykologi eller ergoterapi til høsten, men har snudd fullstendig. Ingen jobb interesserer meg. Ønsker ikke jobbe med mennesker, vil helst låse meg inn på et kontor. Alene. Alle stillinger krever engasjement og en masse pågangsmot. Jeg har per i dag ingen motivasjon. Bare «holder ut». Tips til meg? Burde jeg heller ta pedagogikk og satse på en rådgiver/konsulent stilling? Er også redd for å stå uten arbeid etter endt utdanning, har hus og barn alene.. 😖 Anonymkode: b6d25...a2b For meg høres det ut som du bare vil rømme fra nåværende yrke, ikke at du er veldig motivert for å bli noe annet. Sikker på at du velger riktig utvei her..? Anonymkode: d3c67...485
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #7 Skrevet 12. november 2019 Bare for all del ikke ta en bachelor i økonomi og administrasjon. "Alle" har en sånn bachelor og du blir ikke verdt en dritt i arbeidsmarkedet. Jeg snakker av personlig erfaring. Jeg måtte i gang med mer spesialiserte årsstudier og til slutt en master før jeg kvalifiserte til noe annet enn selgerstillinger. Anonymkode: 28c29...aab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå