Gå til innhold

Telepati-tråden

Gjest Sirkelen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 13.2.2020 den 12.25):

Hvordan går dere frem for å teste dette, egentlig?

Hva med telekinese, noen som kan de?

Anonymkode: 13f9c...e4e

Lurer jeg også på. Noen som har erfaringer med telekinese? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har følt ting flere ganger hvis det er noe med de jeg er glad i. Både alvorlige og mindre alvorlige hendelser.

Jeg har en god historie, men den gjelder ikke meg. 

En i min familie frontkolliderte med bil grytidlig om morgenen. En stygg ulykke som heldigvis gikk bra. Hen forteller den slik: Det smalt skikkelig, bilen ble totalvrak, jeg krabbet ut av bilen, tlf min begynte å ringe. Det var en gammel venn som ringte. "Hva skjedde? Gikk det bra?" Vennen hadde bråvåknet, følte ulykken, og ringte umiddelbart. De hadde ikke hatt kontakt på flere år før denne ulykken, og hen ringte ca 10 minutter etter kræsjen. 

Min mor har gjort det samme mot meg. Et menneske døde i en ulykke, og mor ringte meg like etterpå. "Lever du? Jeg så et nakent dødt menneske? Men jeg så ikke ansiktet. Og jeg tenkte på deg. Går det bra? Hva skjedde?" 

"Ja, jeg lever, det var en venn, det var ikke meg. Pust, mamma." Det var midt på natten. 

Selv har jeg opplevd lignende. Men velger en hyggeligere historie: Min venn skulle komme til meg, men dukket ikke opp. Det gikk flere timer over tiden. Jeg satte meg ned og spurte, hva skjer? Har du det bra? Jeg fikk tankebilder av vedkommende i en stresset situasjon, og beskjed om at hen kom, men hadde mistet mobilen, og det kom til å ta noen timer ekstra. Bare slapp av. Legg deg til å sove!

Hen kom dagen etterpå, og fortalte at hen hadde tenkt hardt på meg og forsøkt å sende meg en tankebeskjed. 

Jeg tror at det fins mer mellom himmel og jord, enn det vi er istand til å begripe. 

Anonymkode: 2676b...bf5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en veldig merkelig kontakt med en person. Men en gang jeg tenker på en kommer jeg i «kontakt» med han. Da svarer han meg med å prikke meg på skuldra eller prikke meg en plass på kroppen. Begynner å bli ganske lei. Kjenner vedkommendes energi rundt kroppen min hvis jeg tenker på han. Føler ofte hannes nærvær. Føles ofte ut som jeg holder på å bli sprø. Noen som har opplevd lignende? 

Anonymkode: 02c2a...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg kommuniserer telepatisk med alle jeg kjenner uten at dem vet om det selv, men jeg vet dem føler det og da blir veldig usikre på meg. Sånn har det alltid vært. Jeg kan ikke lese tankene direkte jeg bare snakker til dem uten å snakke høyt dem hører ikke meg tydelig  dem bare føler seg ukomfortable men jeg hører dem tydelig og føler dems intensjoner bak ordene dem sier høyt.

Anonymkode: c23c0...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...