Gjest Sirkelen Skrevet 10. november 2019 #1 Del Skrevet 10. november 2019 Er det folk her på KG som har hatt telepati-lignende opplevelser? De er ganske vanlige, og både jeg selv og flere bekjente har hatt slike underlige erfaringer. Det hadde vært interessant å sett om det var noen mønstre som gikk igjen i folks opplevelser. Alle andre merkelige erfaringer er også velkommen i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 10. november 2019 #2 Del Skrevet 10. november 2019 Ja, i mitt liv er uttrykket typisk: Jeg tenkte på det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkelen Skrevet 10. november 2019 #3 Del Skrevet 10. november 2019 Akkurat nå, Familytree skrev: Ja, i mitt liv er uttrykket typisk: Jeg tenkte på det samme! Det er et mildt eksempel, men er svært vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #4 Del Skrevet 11. november 2019 Mamma merker alltid når det er noe med meg. Jeg gikk gjennom en spontanabort i helgen, og hun hadde vondt i ryggen og følte seg sliten - og hun er nesten sprekere enn meg! Hun har fortalt i ettertid at hun hadde en sånn ekkel følelse over det, men ikke klarte å sette ord på det. Vet ikke om det er en form for telepati.. Anonymkode: cddd2...a30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkelen Skrevet 11. november 2019 #5 Del Skrevet 11. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mamma merker alltid når det er noe med meg. Jeg gikk gjennom en spontanabort i helgen, og hun hadde vondt i ryggen og følte seg sliten - og hun er nesten sprekere enn meg! Hun har fortalt i ettertid at hun hadde en sånn ekkel følelse over det, men ikke klarte å sette ord på det. Vet ikke om det er en form for telepati.. Anonymkode: cddd2...a30 Det du beskriver, minner klart om de typer telepatiske hendelser jeg har hørt om tidligere. Eneggede tvillinger virker som den gruppen mennesker som opplever dette mest hyppig, men også nære slektninger kan nok også ha et så sterkt emosjonelt «bånd» at dette kan forekomme. Det er virkelig et mystisk fenomen, og slettes ikke så sjelden som man lett kan tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollydimple Skrevet 15. desember 2019 #6 Del Skrevet 15. desember 2019 Jeg har hatt én opplevelse med sønnen min som var veldig rar, jeg lå i halvsøvne på morgenen med barna våkne ved siden av meg og plutselig svarte en av dem høyt på noe jeg lå og tenkte på.. som var veldig random, typ sånne rare tanker en har når en ligger i halvsøvne. Jeg spurte det andre barnet mitt om jeg hadde sagt noe høyt men det hadde jeg ikke... rar opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #7 Del Skrevet 15. desember 2019 Jeg kommuniserer telepatisk med dyr, og får inn verifiserbare detaljer, ikke bare om dyrene, men også om eierne. F.ex. fikk jeg en gang at eier hadde ME, og det stemte. Jeg hadde ingen erfaring med dette før jeg tok kurs i det, og den første samtalen vi hadde med et dyr på kurset overbeviste meg hinsides all tvil om at dette gikk an og at jeg faktisk kunne få det til. Vi var to stykker som fikk nøyaktig samme detaljerte "film" fra dyret, dette var noe ingen av oss kunne vite, og som heller ikke eier visste med sikkerhet. Eier kunne bare si at det var svært sannsynlig da de hadde merket markant endring på dyret etter det hadde vært hos noen andre. Det dreide seg om vold, og dyret var blitt synlig nervøst. Anonymkode: fee25...e57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkelen Skrevet 23. januar 2020 #8 Del Skrevet 23. januar 2020 På 15.12.2019 den 3.37, Dollydimple skrev: Jeg har hatt én opplevelse med sønnen min som var veldig rar, jeg lå i halvsøvne på morgenen med barna våkne ved siden av meg og plutselig svarte en av dem høyt på noe jeg lå og tenkte på.. som var veldig random, typ sånne rare tanker en har når en ligger i halvsøvne. Jeg spurte det andre barnet mitt om jeg hadde sagt noe høyt men det hadde jeg ikke... rar opplevelse. En fascinerende og sjelden hendelse, absolutt noe jeg ville tolket som ekte telepati. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #9 Del Skrevet 23. januar 2020 Jeg hadde en opplevelse etter å ha vært på besøk hos noen. Satt med en veldig sterk følelse på at jeg aldri kom til å få se personen igjen. Dager etter får jeg beskjed om at personen er død... Skremmende. Anonymkode: b0078...b79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkelen Skrevet 23. januar 2020 #10 Del Skrevet 23. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en opplevelse etter å ha vært på besøk hos noen. Satt med en veldig sterk følelse på at jeg aldri kom til å få se personen igjen. Dager etter får jeg beskjed om at personen er død... Skremmende. Anonymkode: b0078...b79 Det er nok mer prekognisjon - evnen til å oppfatte fremtiden (i ditt tilfelle en nær fremtid). Jeg tror deg, slike ting skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #11 Del Skrevet 24. januar 2020 Ja familie Anonymkode: 4e058...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #12 Del Skrevet 24. januar 2020 Jeg har og hatt en opplevelse for noen år siden at "dette er siste gang jeg er fri" og det stemte. Jeg var ute og syklet da fra en type jobb. Anonymkode: 4e058...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkelen Skrevet 31. januar 2020 #13 Del Skrevet 31. januar 2020 Mange gode bidrag i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #14 Del Skrevet 12. februar 2020 jeg har en tvillingbror, å har ved flere anledninger i oppveksten og tenårene fått sterke fornemmelser om at noe er galt eller at han trenger hjelp. så ille at jeg har våknet og ringt og ringt eller dratt avgårde dit han er. vær gang har det stemt å jeg har både reddet og hjulpet han i en del situasjoner. min bror sier selv at det er sykt hvor mange ganger jeg har vært på rett sted til rett tid. kvinne 26 Anonymkode: 71903...28c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #15 Del Skrevet 13. februar 2020 Jeg har også hatt flere slike opplevelser. Et eks er da jeg var student for mange år siden- jeg drømte så livlig om en kusine av meg som jeg ikke hadde sett på flere år og ikke hadde noen kontakt med lenger. Da jeg sjekket e-posten min senere på dagen så oppdaget jeg at hun hadde sendt meg en mail på akkurat det tidspunktet jeg drømte om henne, rett før jeg våknet i 10-tiden om morgenen. Det var litt creepy. Har mange sånne eksempler. Anonymkode: f17fe...52f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #16 Del Skrevet 13. februar 2020 Jeg var langt avgårde inn i ødemarken på tur og «alt var bra» men våknet en dag og følte jeg MÅTTE ringe hjem. Problemet var at jeg ikke hadde dekning der i området så jeg måtte tilslutt låne en satelitt tlf. Til slutt ringte jeg hjem og det viste seg at søskenet mitt hadde prøvd å ta livet sitt den natten og lå på sykehus. Anonymkode: 91c66...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #17 Del Skrevet 13. februar 2020 På 15.12.2019 den 4.01, AnonymBruker skrev: Jeg kommuniserer telepatisk med dyr, og får inn verifiserbare detaljer, ikke bare om dyrene, men også om eierne. F.ex. fikk jeg en gang at eier hadde ME, og det stemte. Jeg hadde ingen erfaring med dette før jeg tok kurs i det, og den første samtalen vi hadde med et dyr på kurset overbeviste meg hinsides all tvil om at dette gikk an og at jeg faktisk kunne få det til. Vi var to stykker som fikk nøyaktig samme detaljerte "film" fra dyret, dette var noe ingen av oss kunne vite, og som heller ikke eier visste med sikkerhet. Eier kunne bare si at det var svært sannsynlig da de hadde merket markant endring på dyret etter det hadde vært hos noen andre. Det dreide seg om vold, og dyret var blitt synlig nervøst. Anonymkode: fee25...e57 Hvor tok du dette kurset ? Anonymkode: 91c66...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #18 Del Skrevet 13. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor tok du dette kurset ? Anonymkode: 91c66...d29 Akkurat dette kurset tok jeg på en gård på Østlandet, det var Sissel Hufthammer som på den tiden bodde i Stavanger-området som holdt det. Hun har vel ikke kurs lenger, samt at hun bor vel i utlandet nå. Jeg gikk videre på skolen til Flammehuset og var veldig fornøyd med de, de holder til i Enebakk og har kurs enkelte andre steder også. Tror de kommer og holder kurs der det er nok deltagere. Ellers finnes skolen til Sissel Grana og Dyretolkskolen. Jeg kan virkelig anbefale å gå på kurs, man får til mye mer når man gjør det sammen med andre enn når man gjør det alene i begynnelsen, det åpnet en helt ny verden for meg! Anonymkode: f3404...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #19 Del Skrevet 13. februar 2020 Jeg har hatt det med både dyr og andre familiemedlemmer, men kanskje aller sterkest med bestevenninnen min. Det er helt sprøtt hvor mange ganger jeg har holdt mobilen i hånda for å ringe henne og akkurat da har hun ringt, og motsatt. Og vi skriver ofte nøyaktig samme melding til hverandre på samme tid. Hun ble kjempedårlig en gang jeg ble syk og måtte legges inn på sykehus, og det viste seg at det var på helt samme tidspunkt. Jeg har også visst at hun var gravid før hun fortalte meg det. Anonymkode: 23c0f...e83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #20 Del Skrevet 13. februar 2020 Hvordan går dere frem for å teste dette, egentlig? Hva med telekinese, noen som kan de? Anonymkode: 13f9c...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå