AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #1 Skrevet 10. november 2019 Skal på date med som virker å være en flott mann neste uke. Vi har fått kontakt via Tinder (ja, er klar over at det er mange useriøse der, men har kommunisert en del med denne mannen, og fått fullt navn etc., og han er normal og seriøs), og skal møtes på en cafe om noen dager. Jeg er BDSM-er, men har ikke skrevet noe om dette i profilen min, ei heller nevnt det for denne mannen .Sex har ikke vært et tema overhodet, og jeg ønsker heller ikke å være den som introduserer temaet. Så når vi møtes, og om han for eksempel vil møtes igjen, burde jeg si det da? Altså, jeg er ikke en ekstrem BDSM-er, men blir kun tent av strenge, bestemte menn som alltid har kontrollen i senga og som gjerne liker å bruke litt lett vold og å binde meg etc., pusteleker er også gøy. Tingen er at jeg ikke tenner på "vaniljesex" dersom mannen ikke er bestemt, er aseksuell med mindre det dreier seg om BDSM-sex. Om du var en mann, og var på date med en søt og oppegående ung kvinne, som fortalte deg dette, og du aldri hadde noen erfaring med BDSM (jeg tviler på at han har det, men er jo ikke sikker), ville du ha blitt skremt bort da, eller mer interessert? Anonymkode: 01abd...219
Master1 Skrevet 10. november 2019 #2 Skrevet 10. november 2019 ta det som det kommer men er du seriøs BDSMer så lut det tidlig i leken om du skjønner...... ikke noe å skemmes over men.utrolig greit å klargjøre M@ster 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #3 Skrevet 10. november 2019 Det du beskriver er vel ikke BDSM? Tror de aller fleste gutter er med på det der, aldri funnet noen som ikke er det hvert fall, men jeg anser ikke det som BDSM heller da. Anonymkode: 13a1d...94a
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #4 Skrevet 10. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det du beskriver er vel ikke BDSM? Tror de aller fleste gutter er med på det der, aldri funnet noen som ikke er det hvert fall, men jeg anser ikke det som BDSM heller da. Anonymkode: 13a1d...94a Neivel, tror ikke du vet så mye om BDSM. Anonymkode: 01abd...219 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #5 Skrevet 10. november 2019 2 minutter siden, Master1 skrev: ta det som det kommer men er du seriøs BDSMer så lut det tidlig i leken om du skjønner...... ikke noe å skemmes over men.utrolig greit å klargjøre M@ster Ja, jeg er vel en seriøs BDSM-er. Liker smerte, blod og besvimelse også, men akkurat det er det få BDSM-ere som er med på, med så tror jeg venter med å nevne akkurat det. Men jeg kan ikke ha noe seriøst forhold om han ikke viser noen dominante trekk, som jeg håper han har. Anonymkode: 01abd...219
Wagner Skrevet 10. november 2019 #6 Skrevet 10. november 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du var en mann, og var på date med en søt og oppegående ung kvinne, som fortalte deg dette, og du aldri hadde noen erfaring med BDSM (jeg tviler på at han har det, men er jo ikke sikker), ville du ha blitt skremt bort da, eller mer interessert? Anonymkode: 01abd...219 Jeg syntes du skal si ifra om dette på forhånd slik at han ikke hopper inn i et forhold uten å vite hva han går til. Om jeg var mann (jeg er mann) så ville jeg sagt klart og tydelig ifra at vi ikke var en match om en date fortalte meg at BDSM var hennes greie. Åpen og klar kommunikasjon er viktig. 6
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #7 Skrevet 10. november 2019 Akkurat nå, Wagner skrev: Jeg syntes du skal si ifra om dette på forhånd slik at han ikke hopper inn i et forhold uten å vite hva han går til. Om jeg var mann (jeg er mann) så ville jeg sagt klart og tydelig ifra at vi ikke var en match om en date fortalte meg at BDSM var hennes greie. Åpen og klar kommunikasjon er viktig. Uansett graden av BDSM? Anonymkode: 01abd...219
Wagner Skrevet 10. november 2019 #8 Skrevet 10. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Uansett graden av BDSM? Anonymkode: 01abd...219 Ja. Om kvinnen liker BDSM så kan jeg ikke tilfredsstille henne, jeg liker bare helt vanlig sex. Og om jeg ikke kan tilfredsstille hennes behov så er det dødfødt at vi er sammen. 5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #9 Skrevet 10. november 2019 1 minutt siden, Wagner skrev: Ja. Om kvinnen liker BDSM så kan jeg ikke tilfredsstille henne, jeg liker bare helt vanlig sex. Og om jeg ikke kan tilfredsstille hennes behov så er det dødfødt at vi er sammen. Men, hva regner du som vanlig sex? Kan jo hende at du, og denne mannen jeg møter (om han ikke har prøvd BDSM) liker ting som kan være BDSM-aktig? F.eks. å være den som har kontrollen i senga. Anonymkode: 01abd...219
Master1 Skrevet 10. november 2019 #10 Skrevet 10. november 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er vel en seriøs BDSM-er. Liker smerte, blod og besvimelse også, men akkurat det er det få BDSM-ere som er med på, med så tror jeg venter med å nevne akkurat det. Men jeg kan ikke ha noe seriøst forhold om han ikke viser noen dominante trekk, som jeg håper han har. Anonymkode: 01abd...219 Prøv med noen diskrete singnal så finner du det nok ut skal du se................ M@ster
Wagner Skrevet 10. november 2019 #11 Skrevet 10. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men, hva regner du som vanlig sex? Kan jo hende at du, og denne mannen jeg møter (om han ikke har prøvd BDSM) liker ting som kan være BDSM-aktig? F.eks. å være den som har kontrollen i senga. Anonymkode: 01abd...219 Tja, kosing og pjusking. Massere hverandre. Sex i misjonær eller bakfra. Hvorpå begge parter har like mye kontroll. Jeg er ikke dominant, jeg er heller ikke underdanig. Jeg er bare en helt vanlig fyr som vil ha helt vanlig sex. Rollespill , dominans og sadisme er virkelig ikke min greie. Derfor syntes jeg det er greit om du sier ifra på forhånd så mannen vet hva han går til 9
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #12 Skrevet 10. november 2019 Akkurat nå, Wagner skrev: Tja, kosing og pjusking. Massere hverandre. Sex i misjonær eller bakfra. Hvorpå begge parter har like mye kontroll. Jeg er ikke dominant, jeg er heller ikke underdanig. Jeg er bare en helt vanlig fyr som vil ha helt vanlig sex. Rollespill , dominans og sadisme er virkelig ikke min greie. Derfor syntes jeg det er greit om du sier ifra på forhånd så mannen vet hva han går til Ok, skjønner.Ja, jeg innser at jeg må si ifra - for de tingene du nevner er ganske turn-off for meg. Anonymkode: 01abd...219 1
Gjest Familytree Skrevet 10. november 2019 #13 Skrevet 10. november 2019 (endret) Hvis han elsker deg, vil han piske deg som aldri før😊❤ 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det du beskriver er vel ikke BDSM? Tror de aller fleste gutter er med på det der, aldri funnet noen som ikke er det hvert fall, men jeg anser ikke det som BDSM heller da. Anonymkode: 13a1d...94a Dette er BDSM, veldig ekstrem også. Jeg vil tro at jeg kan leve opplevelsen og så bestemme😊 Endret 10. november 2019 av Familytree
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #14 Skrevet 10. november 2019 Akkurat nå, Familytree skrev: Hvis han elsker deg, vil han piske deg som aldri før😊❤ Dette er BDSM, veldig ekstrem også. Hehe, håper det. Men at jeg fantaserer om at han pisker meg til blods, venter jeg litt med å si. Å si at han kan få bestemme alt i senga er kanskje noe han vil like? Håper det. Anonymkode: 01abd...219 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #15 Skrevet 10. november 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg er ikke en ekstrem BDSM-er, ., pusteleker er også gøy. Disse 2 tingene, stemmer ikke sammen. Breathplay er noe av det farligste man kan gjøre, innen BDSM Anonymkode: 539b6...271 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #16 Skrevet 10. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Disse 2 tingene, stemmer ikke sammen. Breathplay er noe av det farligste man kan gjøre, innen BDSM Anonymkode: 539b6...271 Vel, jeg er BDSM-er, og jeg liker pusteleker. Anonymkode: 01abd...219
Gjest Familytree Skrevet 10. november 2019 #17 Skrevet 10. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, håper det. Men at jeg fantaserer om at han pisker meg til blods, venter jeg litt med å si. Å si at han kan få bestemme alt i senga er kanskje noe han vil like? Håper det. Anonymkode: 01abd...219 Jeg synes du burde se reaksjonen hans hvis du forteller ham, og det er best å gå sakte hvis han er redd. Personlig er jeg dominerende, men jeg vil ikke elske å se blod eller slå min partner😊
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #18 Skrevet 10. november 2019 2 minutter siden, Familytree skrev: Jeg synes du burde se reaksjonen hans hvis du forteller ham, og det er best å gå sakte hvis han er redd. Personlig er jeg dominerende, men jeg vil ikke elske å se blod eller slå min partner😊 Ja, jeg kommer ikke til å nevne noen ekstreme ting. Men jeg vil prøve å se om jeg kan se noen dominante trekk ved ham, om han har potensiale (om han ikke har prøvd BDSM før). Anonymkode: 01abd...219
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #19 Skrevet 10. november 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, jeg er BDSM-er, og jeg liker pusteleker. Anonymkode: 01abd...219 Den er den "ikke ekstrem" delen som ikke stemmer.. Breathplay ER ekstremt. Anonymkode: 539b6...271 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #20 Skrevet 10. november 2019 Er også i den situasjonen, gikk ikke å lese daten. Synes det er så vanskelig. Litt sånn forresten jeg forventer at du dominerer meg i sengen, gjerne gir meg ris både med hånd eller flogger. Hvis du vil starte sakte. Hvordan få det inn i en samtale jeg er for underdanning til å starte en samtale om sex Anonymkode: bce83...545 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå