Gå til innhold

Bybrullup - ideer til sted? (Oslo)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vi skal gifte oss neste år. Hurra! Og siden vi kommer fra forskjellige steder av landet og ikke blir enige, bestemte vi oss for å ha bryllup her hvor vi (og alle vennene våre) bor.

Det blir relativt lite familie og desto flere venner - og vi har funnet ut:

Vi vil ha et ekte bybryllup!!

Noen som har hatt det og har ideer?

Vi skal ha vårt på Engebrets. Hjemmeside finner du her. Det er Oslos eldste restaurant og har et veldig godt rennomè. Kjempeservice har jeg fått der, og jeg har mast MYE om ditt og datt :) Betaler kun for mat/ drikke, ingenting annet, så blir ikke dyrt heller. Får ta med saker til nattmat selv som de varmer og serverer for oss selv om det faktisk er en restaurant. ta en titt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og Grorud kirke er faktisk innmari fin, hvis dere bor i nærheten :)

Skrevet
Og Grorud kirke er faktisk innmari fin, hvis dere bor i nærheten :)

Der skal vi gifte oss :-)

Skrevet
Hmmm... Vero....

Mye koster det å leie der da?

Ser veldig fint ut!

Aner ikke, men kan aldri tenke meg at det er spesielt rimelig. Bryllupet var forøvrig en helt fantastisk opplevelse. Vielsen var i et selskapslokale i etasjen over restauranten og de ble viet av en dommer med utsikt over Oslofjorden. Supernydelig. *snufs*

Skrevet

Hvis dere ikke er så mange er Chr. Radich-suiten på Grand midt i byen. Diger takterrasse, med utsikt alle veier. Ring Grand, de er veldig behjelpelige med omvisning. Ellers hva med Stratos eller hva det heter, överste etasje i bygget der Operaen ligger nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...