kitekatt Skrevet 8. februar 2006 #21 Skrevet 8. februar 2006 Vi skal gifte oss neste år. Hurra! Og siden vi kommer fra forskjellige steder av landet og ikke blir enige, bestemte vi oss for å ha bryllup her hvor vi (og alle vennene våre) bor. Det blir relativt lite familie og desto flere venner - og vi har funnet ut: Vi vil ha et ekte bybryllup!! Noen som har hatt det og har ideer? ← Vi skal ha vårt på Engebrets. Hjemmeside finner du her. Det er Oslos eldste restaurant og har et veldig godt rennomè. Kjempeservice har jeg fått der, og jeg har mast MYE om ditt og datt Betaler kun for mat/ drikke, ingenting annet, så blir ikke dyrt heller. Får ta med saker til nattmat selv som de varmer og serverer for oss selv om det faktisk er en restaurant. ta en titt
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #22 Skrevet 8. februar 2006 Og Grorud kirke er faktisk innmari fin, hvis dere bor i nærheten
kitekatt Skrevet 8. februar 2006 #23 Skrevet 8. februar 2006 Og Grorud kirke er faktisk innmari fin, hvis dere bor i nærheten ← Der skal vi gifte oss :-)
Veronal Skrevet 8. februar 2006 #24 Skrevet 8. februar 2006 Hmmm... Vero.... Mye koster det å leie der da? Ser veldig fint ut! ← Aner ikke, men kan aldri tenke meg at det er spesielt rimelig. Bryllupet var forøvrig en helt fantastisk opplevelse. Vielsen var i et selskapslokale i etasjen over restauranten og de ble viet av en dommer med utsikt over Oslofjorden. Supernydelig. *snufs*
Piarina Skrevet 11. februar 2006 #25 Skrevet 11. februar 2006 Hvis dere ikke er så mange er Chr. Radich-suiten på Grand midt i byen. Diger takterrasse, med utsikt alle veier. Ring Grand, de er veldig behjelpelige med omvisning. Ellers hva med Stratos eller hva det heter, överste etasje i bygget der Operaen ligger nå?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå