Nazak Skrevet 10. november 2019 #1 Skrevet 10. november 2019 (endret) Jeg har hatt den samme ff i snart 6 måneder, og før har det alltid vært en avstand mellom oss emosjonelt under sex. I det siste er sexen blitt mye mer intens, og nær. Jeg er litt redd for at han holder på å utvikle følelser for meg.. Noen som har opplevd en slik utvikling med en ff? Endret 10. november 2019 av Nazak
Nazak Skrevet 10. november 2019 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Anonymkode: 85b2d...ffa Du må gjerne utdype.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #4 Skrevet 10. november 2019 1 hour ago, Nazak said: Jeg har hatt den samme ff i snart 6 måneder, og før har det alltid vært en avstand mellom oss emosjonelt under sex. I det siste er sexen blitt mye mer intens, og nær. Jeg er litt redd for at han holder på å utvikle følelser for meg.. Noen som har opplevd en slik utvikling med en ff? Helt normalt at sexxblir bedre or mer intens jo bedre dere kjenner hverandre. i hvert fall innen første 18 månader. Øvelser gjøre mestrer. Har ikke nødvendigvis med følelse å gjøre. Høres ut som du tenker for mye, letter etter problemer og kommer til å ødlegge det som burde vært verdens enkleste opplegg: FF. Anonymkode: 8b832...51a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå