Usikker Skrevet 7. mars 2002 #1 Del Skrevet 7. mars 2002 .... av øye-doktor. Har fått alvorlig øyebetennelse, så kan bare sjekke litt på KG noen minutter om gangen. Hvordan dette skal gå Men øye-doktor sa: jeg bli bra hvis jeg gjøre som han sier...... og da jeg gjøre det. Det jeg får lov å gjøre - med god samvittighet og legeerkæring - det er å ligge sofaen/senga - slappe av. Helst med øynene lukket. Dette skal jeg som dere forstår gjøre veldig mye av i helgen. God helg til alle, meg selv også! 1212[ Dette Innlegg er endret av: usikker den 2002-03-07 23:59 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 7. mars 2002 #2 Del Skrevet 7. mars 2002 Tenk først og fremst på helsa, så kan du sikkert kose deg på KG og foran PC'en når du blir bedre. Viktig å ta dette alvorlig!!! Prøv å kose deg så godt du kan i helga, og god bedring!!! Klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. mars 2002 #3 Del Skrevet 7. mars 2002 Huff og huff... Dette har du jo ikke lov å lese, men her kommer i alle fall mange trøsteklemmer fra meg. Kos deg på sofaen og ha en kjempefin helg selv uten pc. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 8. mars 2002 #4 Del Skrevet 8. mars 2002 Masse trøst fra katte-engelen også !!!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 10. mars 2002 #5 Del Skrevet 10. mars 2002 God bedring Usikker! Håper du blir bra i øynene snart! vennlig hilsen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 11. mars 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 11. mars 2002 Takk alle sammen. Idag øyedoktor sa at jeg kunne bruke tid foran PC - da jeg ble glad Jeg har nok vært litt innom sidene også i helgen, men bare LIIIITTT om gangen! Nå er jeg "fit for fight again". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 11. mars 2002 #7 Del Skrevet 11. mars 2002 Hei Usikker! Ser du er tilbake. Kozelig det! Håper øynene dine er blitt mye bedre. Klem fra Litago Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå