Gå til innhold

Hvordan kan NORMAL selge produkter til nesten halv pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På NORMAL koster en palmolive såpeflake 12 kr i butikken over 30 kr. Syntes det er litt rart 

Anonymkode: 3aa86...5c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pararellimport. 

Anonymkode: e5f8e...ff1

• Liker 3
Skrevet

Er det ikke slik at Normal får rabatt fordi de kjøper inn svære mengder av produktet og derfor kan selge det billigere?

Skrevet

Fordi en del ting i norge selges med ekstremt god fortjeneste. Hårfargen min koster 195 kr på Vita, kjøper jeg den på Boots i England koster den 60 kr, og de selger ikke med tap. 

Anonymkode: 2e790...52b

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi en del ting i norge selges med ekstremt god fortjeneste. Hårfargen min koster 195 kr på Vita, kjøper jeg den på Boots i England koster den 60 kr, og de selger ikke med tap. 

Støtter! Da jeg jobbet i butikk gikk vi ikke i «0» før vi solgte varer til 85% rabatt. Sier litt. 

Anonymkode: a6914...25c

• Liker 2
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Gikk på Normal sist for å kjøpe hårfargen. Kjøpte den og 3 andre ting og totalsum ble mindre enn samme hårfarge hos Vita de ukene de kjører 40% rabatt på hårfarger! Ble litt overrasket. Skjønner at Vita er konkurs etter at Normal kom. 

Anonymkode: 34fe3...af1

Skrevet

Fordi andre butikker selger med grov avanse.
Kiwi har nå satt ned prisen på hygienebutikker og innrømmet at det er en av kategoriene med høyest avanse i hele butikken. Salget har gått ned i takt med etableringer som Loco, Normal og Rusta, blant annet.

Anonymkode: d8102...8bd

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...