Gå til innhold

Er en av disse nettbutikkene trygge?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsett å lete, du. 

Hva slags jakke er du på jakt etter? 

Anonymkode: 75965...0ed

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har så lyst til å kjøpe en limited editon jakke til min samboer til julegave. Finner ikke denne jakken noe sted utenom på disse 2 nettbutikkene:

http://www.littlebabybugs.co.uk/

http://www.bandbcastelrigone.com/

Synes selv de ser litt amatør ut begge sidene, skal jeg ta sjansen på en av de? 

Anonymkode: ec3ac...d62

Link nr. to ga avarselsmelding fra Telenor om mulig virus og skadelig innhold her hos meg, så denne burde du i alle fall holde deg unna. 

(Tøff jakke, forresten!)

Anonymkode: 0b341...5ef

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Link nr. to ga avarselsmelding fra Telenor om mulig virus og skadelig innhold her hos meg, så denne burde du i alle fall holde deg unna. 

(Tøff jakke, forresten!)

Anonymkode: 0b341...5ef

Føler det hadde vært den perfekte gaven til en som er vanskelig å kjøpe gave til...
Prøvde å gå videre med bestilling på den første nettsiden for å se hvordan det så ut, og det var enda mer amatøraktig... 

Søren altså, ser ut som jeg må finne på noe annet. 😩

Anonymkode: ec3ac...d62

Skrevet

Faresignal nr 1 på slike sider er at det ikke finnes noe telefonnummer, adresse eller informasjon om firmaet som står bak siden. Alle seriøse nettbutikker har slik informasjon tilgjengelig. 

Anonymkode: 6a36b...5d7

Skrevet (endret)

Ville ikke tatt sjansen. OM du likevel gjør så bruk i ihvertfall kredittkort, og en annen epostadresse og passord enn det du vanligvis bruker. Og ikke fall for å trykke på tilsendte linker i den nærmeste fremtid. 

Men jeg ville droppet det. 

Endret av solmåneogstjerner
Skrevet

Når jakka er utsolgt i den seriøse butikken som har "normalpris", hvorfor tror du da at den ikke er utsolgt i jallabutikker?

Forøvrig fin jakke, men personlig synes jeg julegaver i den prisklassen er i overkant, og vel så det. Om du da ikke er svært velstående.

Anonymkode: 9b69a...b94

Skrevet

Hold deg unna de to nettbutikkene ja. Virker ikke spesielt seriøse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...