AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #1 Skrevet 10. november 2019 Er det helt feil å spørre om hvorfor? Hadde en god venninne, gikk på kino og konserter sammen. Turer om kveldene. Så for 2 år siden bare ble det stille. I sommer skulle vi løst avtalt på en gratis konsert, men hun kom ikke.... Dette plager meg veldig. Har alltid slitt litt sosialt (Har adhd) og vil gjerne vite hva som gikk galt. Vi er begge godt voksne damer. Tror faktisk det kan komme av at hun delte litt for mye av utfordringene hun hadde både privat og på jobb. Anonymkode: 570f5...3b6
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #2 Skrevet 10. november 2019 Jeg synes du skal spørre henne på en ordentlig måte. Anonymkode: d0c94...af3 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #3 Skrevet 10. november 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du skal spørre henne på en ordentlig måte. Anonymkode: d0c94...af3 Selvfølgelig. Ikke tenkt å være frekk eller noe. Tenker å sende en sms om vi kan møtes til en prat. Anonymkode: 570f5...3b6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #4 Skrevet 11. november 2019 Ts. Sendte en sms hvor jeg spurte om vi kunne møtes og ta oss en prat da jeg lurer på hva som skjedde med vennskapet vårt. Om det var noe jeg har gjort, eller om det har rent ut i sand. Og skrev at jeg har savnet det vi hadde med kino og konserter. Og en kaffe i ny og ne. Og at det er helt greit om hun ikke vil snakke, ba henne si ifra hvis så. Da tar jeg hintet. Sendte den i går. Ingen svar. Ok. Jeg tar hintet. Synes bare det er veldig rart. Vi er ikke ungdommer, men voksne..... Ja ja, nå angrer jeg veldig på den sms'en. Anonymkode: 570f5...3b6 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #5 Skrevet 11. november 2019 Kan hende hun sliter selv, det er ikke sikkert det har noe med deg å gjøre. Er nok best med «hei, blir du med og tar en kaffe på xxx» og ta det derfra. Jeg har også en venn som ikke svarer meg, men hun var ikke en nær venn, så jeg bare slettet kontaktinfo på henne da hun ikke svarte på den tredje meldingen min. Der var bare meldinger av typen «lenge siden, håper du har det bra osv» vi møttes pga helsa på sykehuset.. Hvis hun vil ha kontakt får hun ta kontakt, for jeg har som sagt slettet nummeret hennes for å gjøre det vanskeligere for meg selv å kontakte henne. For jeg blir bare lei meg av at hun ikke svarer 😔 Spesielt når hun sa at hun så gjerne ville ha kontakt med meg... tydeligvis ikke😕 Anonymkode: d4bfd...3b9
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #6 Skrevet 11. november 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan hende hun sliter selv, det er ikke sikkert det har noe med deg å gjøre. Er nok best med «hei, blir du med og tar en kaffe på xxx» og ta det derfra. Jeg har også en venn som ikke svarer meg, men hun var ikke en nær venn, så jeg bare slettet kontaktinfo på henne da hun ikke svarte på den tredje meldingen min. Der var bare meldinger av typen «lenge siden, håper du har det bra osv» vi møttes pga helsa på sykehuset.. Hvis hun vil ha kontakt får hun ta kontakt, for jeg har som sagt slettet nummeret hennes for å gjøre det vanskeligere for meg selv å kontakte henne. For jeg blir bare lei meg av at hun ikke svarer 😔 Spesielt når hun sa at hun så gjerne ville ha kontakt med meg... tydeligvis ikke😕 Anonymkode: d4bfd...3b9 Jeg sendte en sms i går, se innlegget over ditt. Hører jeg ikke noe i dag, sletter jeg kontakten på mob og fb. Da har hun tatt sitt valg. Og hvis hun vil ha kontakt senere kan hun jo ta kontakt. Hun har tidligere vært åpen om at hun i perioder har slitt, og da har jeg vært der for henne. Nå har jeg det tøft og da er hun borte. Ja, ja.... forstår at vennskap endrer seg, men det er faktisk bedre da å si noe. Ikke bare bli borte. Kjenner jo nå at det ikke kommer til å bli som før. Selv om vi får snakket sammen. Anonymkode: 570f5...3b6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå