Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått tips om å kjøpe Kanebo pudder, og børste det på med en kost for å få fint resultat, og helst bruke den 10 sec greia under.

Men de har jo ikke Kanebo pudder på SN.

Så da trenger jeg hjelp: kan noen tipse meg om et pudder som jeg kan legge på uten foundation. Bare legge på med kost, og evt. gni det litt på plass.

Finnes det flere enn Kanebo som har slikt????

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Må du kjøpe på SN, da? Det er jo bortimot umulig å finne riktig fargematch der, og for Kanebo ville det vært verre enn verst, siden fargene ser helt annerledes ut når de kommer på huden.

OK pudderfoundations:

Diorskin Compact

Estee Lauder So Ingenious

Shiseido The Makeup Powdery Foundation

MAC Studiofix

Og faktisk den billige fra Max Factor, Facefinity Compact.

Skrevet

Nei, må ikke kjøpe på SN, men jeg har funnet ut at når det gjelder enkelte produkter så lønner det seg å bruke "skikkelige" merker.... Kan få hjelp av en venninne som driver en del med make-up å finne farge, hun anbefalte meg 204,5 i Kanebo pudderet.

Kan de du ramset opp brukes på samme måte? Hvilken gir best resultat?

Takk for at du gidd hjelpe meg!!!! :klem2:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg klarte å kjøpe feil farge i Kanebo-foundation I BUTIKKEN, så kan tenke meg at det å kjøpe på nett blir en umulig oppgave. Tror jeg har 203, i hvertfall heter fargen medium beige, og er gultonet. Litt i lyseste laget, men neste farge er veldig mye mørkere. Visste ikke at de hadde halvtoner?

De kompaktfoundationene jeg nevner, kan brukes på samme måte, ja. Men hvis du vil ha noe som er helt suverent, vil jeg heller råde deg mot mineralfoundation. Det er foundation i løs form, som du børster på med en kost. Resultatet blir veldig naturlig, og ikke minst holdbart. Passer for alle hudtyper. Finnes blant annet hos ID Bare Escentuals og GloMinerals. Søk i forumet og du vil få masse treff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...